Κι ενώ η χώρα είναι ακόμη σε lockdown και ένας Θεός ξέρει πότε η κυβέρνηση θα πράξει το λογικό, να ανοίξει την αγορά για να ανασάνει πριν χιλιάδες κόσμου πεινάσουν, υπάρχουν εταιρείες που και θησαυρίζουν και εξυπηρέτηση δεν υπάρχει.

Κατανοητό από όλους τη δεδομένη χρονική στιγμή όλα να δουλεύουν στο «κόκκινο», μεγάλα brandnames να έχουν τα e-shops τους κλειστά λόγω φόρτου εργασίας και η ένταση να είναι μεγάλη σε όλα τα επίπεδα, ακατανόητο όμως πως ο επαγγελματισμός να είναι υπό το μηδέν σε όποιες εταιρείες λειτουργούν – υπολειτουργούν.

Ο λόγος για την ΠΛΑΙΣΙΟ Computers, μια εταιρεία κολοσσός, για κάποιους, στο χώρο της τεχνολογίας, με καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

«Χρήμα πέφτει» παντού για διαφήμιση, γίνεσαι πελάτης και κάνε το σταυρό σου μη χαλάσει η συσκευή γιατί το να επισκευαστεί αλλά και να την παραλάβεις είναι όνειρο απατηλό.

Το σήριαλ με την πελάτισσα που έψαχναν να βρουν τον υπολογιστή της στο service συνεχίζεται.

Αφού την ενημερώνουν πως ο υπολογιστής είναι έτοιμος και τον έχουν αποστείλει με συγκεκριμένη εταιρεία κούριερ, της δίνουν τον αριθμό voucher και έκτοτε ο υπολογιστής αγνοείται!

Η εταιρεία κούριερ δεν έχει λάβει ποτέ δέμα (πάνω από μία εβδομάδα η υπόθεση, και σαλιγκάρι να πήγαινε να το παραλάβει από τον Ασπρόπυργο θα είχε ήδη φτάσει), η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers και το «άρτιο» προσωπικό το ψάχνουν… και φυσικά απάντηση καμία!

Άρα κοινώς χάνουν τις συσκευές που πας για επισκευή!

Αυτές οι εταιρείες θέλουν να λαμβάνουν τη «μερίδα του λέοντος» στις πωλήσεις και θέλουν να τους στηρίζει το καταναλωτικό κοινό έτσι με τον τσαμπουκά γιατί έχουν κάνει όνομα.