
Ήταν 23 Νοεμβρίου όταν πελάτισσα της Πλαίσιο Computers διαμαρτυρόταν ότι η εταιρεία αγνοούσε το που βρίσκεται η συσκευή laptop που είχε στείλει για service στις εγκαταστάσεις της στον Ασπρόπυργο από τις 16/11.
To laptop, εν τούτοις δεν βρέθηκε. Είχε πάει 3 Δεκεμβρίου και η εταιρεία διερρήγνυε τα ιμάτιά της ότι η «Lamda Courier» έχει παραλάβει το δέμα να το μεταφέρει, είχε δώσει κιόλας αριθμό voucher. Καλούσε η πελάτισσα μια την «Λάμδα Κούριερ» μια το Πλαίσιο και ανάποδα, αλλά laptop πουθενά.
Συνολικά πέντε άτομα από την Πλαίσιο Computers, οι Μ.Π, Φ.Β, Γ.Α, Φ.Ν, Ψ.Α. με τους οποίους επικοινώνησε η πελάτισσα δήλωσαν άγνοια για την τύχη του υπολογιστή της, πλην του τελευταίου που πήρε τηλέφωνο για να μεταφέρει ότι έχει χαθεί όντως ο υπολογιστής και προθυμοποιήθηκε να στείλει ένα laptop «προσωρινά» προκειμένου να κάνει τη δουλειά της.
Στην τελευταία προσπάθεια της πελάτισσας, το στέλεχος Μ.Τ. προσπάθησε να διαλευκάνει το μυστήριο της απώλειας χωρίς αποτέλεσμα, αλλά τουλάχιστον φρόντισε να αποστείλει ένα laptop με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά ως αποζημίωση στις 09/12, λέγοντας ότι η «Lamda Courier» θα κάνει απογραφή και εφόσον βρεθεί ο υπολογιστής θα της επιστρέψουν τον… σκληρό δίσκο που έχει διάφορα κρίσιμα στοιχεία της δουλειάς της και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.
Γιατί μόνο ο «σκληρός» δίσκος; O υπόλοιπος υπολογιστής;