Tο λογότυπό της ανανέωσε η Nokia μετά από 44 χρόνια (το προηγούμενο σχέδιο είχε γίνει το 1979), κάνοντάς το μινιμαλιστικό, με περισσότερες γωνίες και πιο λεπτούς χαρακτήρες.

Οι διαγώνιες γραμμές του «K» στο προηγούμενο λογότυπο διατηρήθηκαν με σχήμα βέλους στο νέο, αλλά αφαιρέθηκε το όρθιο στέλεχος του γράμματος.

Επίσης, αφαιρέθηκαν στελέχη από τα γράμματα «N» και «A» για να δώσουν μια αφαιρετική, εκσυγχρονισμένη εμφάνιση. Το γράμμα «O» άλλαξε σχήμα, από τετράγωνο στο παλιό λογότυπο σε κυκλικό σχήμα στο καινούργιο.

Το νέο λογότυπο σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων Lippincott, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής της Nokia να εκφράσει τον εαυτό της ως «έναν ηγέτη καινοτομίας B2B που υλοποιεί το δυναμικό του ψηφιακού σε κάθε βιομηχανικό τομέα».

«Σχεδιάστηκε ως σύμβολο συνεργασίας, η οποία για τη Nokia είναι κρίσιμης σημασίας για την υλοποίηση του ραγδαία αυξανόμενου δυναμικού των δικτύων, ξεκλειδώνοντας κατακτήσεις σε βιωσιμότητα, παραγωγικότητα και προσβασιμότητα», σημείωσε η εταιρεία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!