Το «Tired Girl look» αποτελεί τη νέα τάση της Gen Z στο μακιγιάζ, το οποίο θέλει το πρόσωπο να δείχνει ελαφρώς «κουρασμένο».

Από την Wednesday Addams του Τιμ Μπάρτον, μέχρι τις Λίλιι-Ρόουζ Ντεπ, Έμα Τσάμπερλεϊν και Γκαμπριέτ, η τάση συναρπάζει τη GenZ και κατακλύζει το TikTok, με βίντεο που ξεπερνούν τις 300.000 προβολές.

Η αισθητική αυτή συνδυάζει ατημέλητο στυλ και φυσικότητα. Ο make-up artist Kim Brown περιγράφει το look ως «γιορτή της αυθεντικότητας, σκληρό και cool».

Η φιλοσοφία του “Tired Girl” look είναι απλή: λιγότερα προϊόντα, περισσότερη έμφαση στα φυσικά χαρακτηριστικά. Στη σειρά Wednesday, η Ortega εμφανίζεται με ανοιχτότερη βάση από τον φυσικό τόνο της επιδερμίδας της, διατηρώντας τους μαύρους κύκλους ορατούς και χείλη σαν “ελαφρά δαγκωμένα”. Είναι η αντίθεση στην υπερβολικά φροντισμένη “clean girl” αισθητική που κυριάρχησε τα προηγούμενα χρόνια, προβάλλοντας μια πιο αυθόρμητη, ανεπιτήδευτη εικόνα.

Για πολλούς νέους, αυτό το στυλ είναι τρόπος έκφρασης απέναντι στην πίεση για τελειότητα. Η ατημέλητη εμφάνιση, οι φωτογραφίες χωρίς φίλτρα και οι «φωτογραφικές χωματερές« στο Instagram δείχνουν μια στροφή προς την ειλικρίνεια και την ευαλωτότητα. Όπως λένε οι ειδικοί, είναι και μια μορφή αντίδρασης στις κοινωνικές πιέσεις που βιώνει η Gen Z, μετατρέποντας την κούραση σε δήλωση στάσης ζωής.