
Μια συγκινητική ιστορία δύναμης και ανθρωπιάς έρχεται από το Κάνσας Σίτι του Μιζούρι, όπου ένας 18χρονος κατάφερε να ξεπεράσει τον καρκίνο και να ολοκληρώσει το σχολείο του, έχοντας στο πλευρό του όχι μόνο τους γιατρούς αλλά και έναν άνθρωπο που έγινε σημαντικό στήριγμά του.
Ο Ντίλαν Μουανίκι διαγνώστηκε στα 14 του με προχωρημένο καρκίνο του νεφρού και οι γιατροί του είχαν δώσει λίγους μήνες ζωής.
Κατά τη διάρκεια της δύσκολης θεραπείας του, η γιατρός του Μέρι Όστιν, στάθηκε δίπλα του, δημιουργώντας μια σχέση που εξελίχθηκε σε στενή φιλία.
«Τρώγαμε κάθε ημέρα μαζί μεσημεριανό και η σχέση μας εξελίχθηκε φυσικά σε φιλία», ανέφερε η γιατρός.
Ο Ντίλαν την αποκαλεί «δεύτερη μαμά» του, ενώ οι γονείς του πιστεύουν πως η υποστήριξή της τού έδωσε δύναμη να συνεχίσει.
Βίντεο του CBS δείχνει τόσο τον Ντίλαν, όσο και την Μέρι Όστιν να ξεσπούν σε κλάματα από την συγκίνησή τους, αποδεικνύοντας την σχέση που είχαν δημιουργήσει μεταξύ τους.