Το Πανεπιστήμιο Κορνέλ πραγματοποίησε μία έρευνα που έδειξε ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις με μπίρα ωθούν στην υπέρ-κατανάλωση του δημοφιλούς αλκοολούχου ποτού.

«Οι διαφημίσεις με αλκοόλ φαίνεται να έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την επιθυμία για αλκοόλ», δήλωσε ο Jeff Niederdeppe, αναπληρωτής καθηγητής επικοινωνίας στο College of Agriculture and Life Sciences.

Οι ερωτηθέντες στην έρευνα εκτέθηκαν σε 576 διαφημίσεις αλκοόλ κατά το προηγούμενο έτος – σχεδόν το 70% αυτών αφορούσε την μπίρα, έπειτα τα αλκοολούχα ποτά και στη συνέχεια το κρασί.

Οι άνδρες εκτιμήθηκε ότι είχαν εκτεθεί σε σχεδόν διπλάσιες διαφημίσεις μπίρας από τις γυναίκες. Η έκθεση διαφημίσεων κρασιού εκτιμάται ότι είναι υψηλότερη στις γυναίκες, αλλά ο αριθμός των διαφημίσεων κρασιού ήταν μικρός σε σχέση με τις διαφημίσεις μπίρας.

Τέλος, η ερευνητική ομάδα εκτίμησε, ότι ο διπλασιασμός της έκθεσης σε διαφημίσεις αλκοόλ αυξάνει κατά 11% στις πιθανότητες που κάποιος να καταναλώσει τουλάχιστον ένα ποτό τις τελευταίες 30 ημέρες και μεταξύ εκείνων που πίνουν, ήδη, να αυξήσει κατά 5% τον αριθμό των ποτών που κατανάλωσαν τον προηγούμενο μήνα.