
Η πτήση της Air India από το Σικάγο προς το Δελχί μετατράπηκε σε πραγματικό εφιάλτη για τους 300 επιβάτες όταν μια απίστευτη τεχνική βλάβη άφησε 11 από τις 12 τουαλέτες του αεροπλάνου εκτός λειτουργίας!
Η πτήση AI126, που είχε απογειωθεί από το Διεθνές Αεροδρόμιο O’Hare στις 5 Μαρτίου, αναγκάστηκε να επιστρέψει μετά από πέντε ώρες πτήσης, ενώ βρισκόταν στην μέση του ταξιδιού της, εξαιτίας του μπλοκαρίσματος των περισσότερων τουαλετών.
Οι επιβάτες βρέθηκαν να υπομένουν συνολικά 10 ώρες ταλαιπωρίας στον αέρα, καθώς το αεροσκάφος αναγκάστηκε να κάνει αναστροφή και να επιστρέψει στο Σικάγο. Αυτό, την ώρα που μόνο η τουαλέτα στην business class ήταν λειτουργική, αφήνοντας εκατοντάδες επιβάτες στην οικονομική θέση χωρίς πρόσβαση σε αποχωρητήριο για ώρες.
Η αιτία της απίστευτης αυτής βλάβης φαίνεται να ήταν η απόρριψη υφασμάτων και πλαστικών αντικειμένων στις τουαλέτες, τα οποία μπλόκαραν το σύστημα απορριμμάτων του αεροπλάνου, σύμφωνα με πληροφορίες από το NDTV. Τα πλάνα από το εσωτερικό του Boeing 777-300ER δείχνουν επιβάτες να συγκεντρώνονται γύρω από την αεροσυνοδό, η οποία προσπαθούσε να εξηγήσει την κατάσταση.
Η Air India, από την πλευρά της, χαρακτήρισε το περιστατικό ως «τεχνικό ζήτημα» και υποβάθμισε τη σοβαρότητα του προβλήματος. Ωστόσο, οι ειδικοί σε θέματα αεροπορίας, όπως ο Mark Martin, ανέφεραν πως μια τέτοια έκταση βλάβης είναι «σχεδόν αδύνατη», εκτός και αν υπήρξε σοβαρή μηχανική αστοχία.
Μετά την αναγκαστική προσγείωση, οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχεία και τους προσφέρθηκαν δυνατότητες για επανέκδοση εισιτηρίων ή πλήρη επιστροφή χρημάτων. Παρά την αποζημίωση, κάποιοι ταξιδιώτες διαμαρτυρήθηκαν για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά τη διαδικασία, όπως ένας επιβάτης που είχε χρησιμοποιήσει μίλια για να κλείσει εισιτήριο πρώτης θέσης για τον ξάδερφό του και δυσκολεύτηκε να λάβει την αποζημίωσή του.