Διεθνής Πολιτική

Ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, Γιώργος Γεραπετρίτης, θα έχει συνάντηση τη Δευτέρα (4/5) με τον Γερμανό ομόλογό του, Γιόχαν Βάντεφουλ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών, η συνάντηση έχει προγραμματιστεί για τις 12:10 το μεσημέρι. Θα ακολουθήσουν διευρυμένες συνομιλίες μεταξύ των δύο αντιπροσωπειών, στο πλαίσιο της ενίσχυσης του διμερούς διαλόγου και της συνεργασίας.
Στη συνέχεια, στις 13:50, οι δύο υπουργοί αναμένεται να προβούν σε δηλώσεις προς τα μέσα ενημέρωσης, παρουσιάζοντας τα βασικά σημεία των συζητήσεών τους.