Η Liquid Death, έχει γίνει viral καθώς η διαφήμισή της για τα κουτάκια με νερό… τρομάζει.

Ιδρύθηκε από τον Mike Cessario, έναν πρώην επαγγελματία του μάρκετινγκ με έφεση στην underground μουσική σκηνή, η Liquid Death έχει ανατρέψει τα δεδομένα στην παραδοσιακή εμπορία νερού με τη μοναδική του προσέγγιση, εκτινάσσοντας την αποτίμησή του στα 700 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε λίγα μόλις χρόνια.

Η δημιουργία της Liquid Death ξεκίνησε με μια απλή, αλλά προκλητική ερώτηση: «Θα μπορούσε το νερό να γίνει πιο ελκυστικό;» 

">