Σοκ έχει προκαλέσει στην Ουγγαρία η είδηση της σύλληψης ενός 30χρονου νοσοκόμου, ο οποίος συνέλεγε ανθρώπινα μέλη από νοσοκομεία και νεκροταφεία, ενώ κάποια από αυτά τα μαγείρευε και τα κατανάλωνε.

Ο άνδρας κατηγορείται ότι διατηρούσε μια μακάβρια συλλογή, την οποία φέρεται να είχε αποκτήσει από τον χώρο εργασίας του σε νοσοκομείο αλλά και από εγκαταλελειμμένα νεκροταφεία.

Κατά την έρευνα που έγινε στο διαμέρισμά του, οι αστυνομικοί βρήκαν και κατάσχεσαν ανθρώπινα κρανία, οστά, ένα ολόκληρο κάτω άκρο, ένα χέρι, καθώς και άλλα ανατομικά ευρήματα.

Οι αστυνομικοί εντόπισαν επίσης μια κατασκευή «ανθρώπινου προσώπου» που φέρεται να είχε δημιουργηθεί από πραγματικό ανθρώπινο δέρμα, αλλά και μια καρδιά μέσα σε βάζο, η προέλευση της οποίας εξετάζεται προκειμένου να διαπιστωθεί αν πρόκειται όργανο από άνθρωπο η ζώο.

Σύμφωνα με το CNN, κατά την ανάκριση του ο 30χρονος φέρεται να παραδέχθηκε ότι είχε συλλέξει τα συγκεκριμένα ευρήματα. Σύμφωνα με τις αρχές, ισχυρίστηκε ότι είχε ιδιαίτερη έλξη για τα ανθρώπινα μέρη και φέρεται να δήλωσε ότι είχε μαγειρέψει και καταναλώσει τροφή που προερχόταν από ανθρώπινα μέλη.

Η αστυνομία αναφέρει ότι ο άνδρας είχε «πάθος για την ανατομία και την παθολογία», ενώ εξετάζεται παράλληλα αν η ενασχόλησή του με την ανατομία συνδέεται με τον τρόπο απόκτησης των λειψάνων.

Οι αρχές κατάσχεσαν επίσης ηλεκτρονικό εξοπλισμό, μεταξύ άλλων υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα, tablet και κάρτες SIM, προκειμένου να εξετάσουν αν υπάρχουν επιπλέον στοιχεία για τη δράση του.

Όλα τα ευρήματα έχουν σταλεί για ιατροδικαστική και γενετική εξέταση, ενώ η αστυνομική έρευνα συνεχίζεται. Οι αρχές δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να προκύψουν νέες κατηγορίες, ανάλογα με τα αποτελέσματα των εξετάσεων και την ταυτοποίηση της προέλευσης των ανθρώπινων λειψάνων.