Ένα βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου αποτυπώνει τη στιγμή που μια επιβάτης στο αεροδρόμιο Σαρλ Ντε Γκωλ στο Παρίσι παθαίνει νευρική κρίση, όταν πληροφορήθηκε την ακύρωση της πτήσης της.

Όπως αποτυπώνεται στο βιντεοληπτικό υλικό, η εξαγριωμένη επιβάτης, η οποία δεν έχει κατονομαστεί, φαίνεται να φοράει ένα λευκό μπλουζάκι και κίτρινο παντελόνι να βρίζει το προσωπικό για περισσότερο από ένα λεπτό.

Η γυναίκα ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της αεροπορικής εταιρείας, αποκαλώντας την «σκ@@λα» πριν συνοδευτεί πίσω από το γραφείο από την ασφάλεια.

Στη συνέχεια, πέταξε το πουλόβερ γύρω από τη μέση της στο πάτωμα και έσφιξε τις γροθιές της, έτοιμη να χειροδικήσει. Το πλήθος που συγκεντρώθηκε γύρω από το γραφείο ξέσπασε σε θόρυβο, έκπληκτο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η γυναίκα ήταν μεταξύ των πολλών επιβατών που έμειναν εγκλωβισμένοι μετά την απότομη ακύρωση μιας πτήσης της Norse Atlantic Airways από το Παρίσι προς τη Νέα Υόρκη λίγο πριν τα μεσάνυχτα στις 3 Ιουλίου.

Η συνεπιβάτης Erianne Freign, 27 ετών, είπε στη DailyMail ότι η πελάτισσα ήταν εκνευρισμένη, που η αεροπορική εταιρεία δεν παρείχε διαμονή σε ξενοδοχείο για την οικογένειά της.

Η Erianne, ένα μοντέλο από το Παρίσι της Γαλλίας, είπε: «Ήταν μια αρκετά έντονη αντίδραση».

Εξήγησε ότι η γυναίκα είχε πει ότι ήταν διαβητική και χρειαζόταν τα φάρμακά της, και ότι προσπαθούσε να βρει κατάλυμα για εκείνη και τα δύο παιδιά της.

«Μπορώ να καταλάβω ότι ήταν πανικόβλητη, αλλά δεν νομίζω ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσει τόσο σκληρή γλώσσα. Ειδικά επειδή οι άνθρωποι στη ρεσεψιόν δεν είναι υπεύθυνοι», είπε.

Οι επιβάτες της πτήσης N0301 από το Παρίσι προς τη Νέα Υόρκη ειδοποιήθηκαν μέσω email ότι η πτήση τους είχε ακυρωθεί λόγω τεχνικών προβλημάτων λίγο πριν τα μεσάνυχτα.

Τα δεδομένα πτήσης από το FlightAware δείχνουν ότι μια πτήση 301 της Norse Atlantic Airways από το αεροδρόμιο Charles de Gaulle προς το Διεθνές Αεροδρόμιο John F. Kennedy ακυρώθηκε την Πέμπτη 3 Ιουλίου.

Μόλις έλαβαν το email, πολλοί έσπευσαν στο γραφείο για να κάνουν εκ νέου κράτηση ή να ρωτήσουν για τη διαμονή.

Η Erianne, η οποία ήταν μεταξύ εκείνων που προσπαθούσαν να κάνουν εκ νέου κράτηση, είπε ότι στους επιβάτες ειπώθηκε ότι θα έπρεπε να ακυρώσουν οι ίδιοι την αρχική τους κράτηση και να βρουν μόνοι τους νέες πτήσεις και διαμονή.

«Καταλαβαίνω γιατί θα ήταν αναστατωμένη επειδή η αεροπορική εταιρεία δεν ήταν τόσο εξυπηρετική. Ήθελε απλώς κάποια διαμονή για εκείνη και τα δύο παιδιά της επειδή είχαν ακυρώσει την πτήση στη μέση της νύχτας».

Η Erianne τελικά έκανε εκ νέου κράτηση για την πτήση της με διαφορετική αεροπορική εταιρεία, πληρώνοντας τη διπλάσια τιμή του αρχικού της εισιτηρίου.

Η Erianne είπε χαρακτηριστικά: «Μπόρεσα να κάνω εκ νέου κράτηση σε διαφορετική πτήση, αλλά μου κόστισε 952 λίρες (1.285 δολάρια) επειδή ήταν τόσο τελευταία στιγμή. Δεν έχω λάβει ακόμα επιστροφή χρημάτων από την αρχική μου πτήση, αλλά τους στέλνω email. Απλώς είμαι πραγματικά απογοητευμένη με τον τρόπο που χειρίστηκαν το θέμα».