Βίντεο που ήρθε στη δημοσιότητα έχει καταγράψει έναν άνδρα στη Βουδαπέστη να «ξηλώνει» σημαίες των ΛΟΑΤΚΙ+ που είχαν τοποθετηθεί στη Γέφυρα Ελισάβετ και στη συνέχεια τις πετάει στον Δούναβη.

Οι σημαίες είχαν τοποθετηθεί με πρωτοβουλία του δημάρχου της Βουδαπέστης Gergely Karácsony, στο πλαίσιο εκδηλώσεων που συνδέονται με το Pride.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδονται από ουγγρικά μέσα ενημέρωσης, ο νεαρός άνδρας εμφανίζεται να αφαιρεί διαδοχικά τις σημαίες από τα σημεία όπου είχαν τοποθετηθεί και να τις ρίχνει στο ποτάμι.

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναπτύχθηκε έντονη συζήτηση γύρω από το περιστατικό, με ορισμένους χρήστες να χαρακτηρίζουν τον άγνωστο άνδρα «ήρωα».