
Στιγμές χαλάρωσης δίπλα στη θάλασσα μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους η Ανδρομάχη Δημητροπούλου, μέσα από μια νέα ανάρτηση που έκανε στα social media.
Η τραγουδίστρια δημοσίευσε φωτογραφίες και βίντεο από την εξόρμησή της στην παραλία, απολαμβάνοντας τον ήλιο και το καλοκαιρινό τοπίο.
Σε ένα από τα στιγμιότυπα εμφανίζεται χαμογελαστή φορώντας το μαύρο μαγιό της, ενώ σε άλλα πλάνα καταγράφεται το ηλιοβασίλεμα και η ατμόσφαιρα της ημέρας που πέρασε κοντά στη θάλασσα.
Η ίδια συνόδευσε την ανάρτησή της με μια σύντομη αλλά χαρακτηριστική λεζάντα, περιγράφοντας το συγκεκριμένο μέρος ως το προσωπικό της «καταφύγιο».
Η δημοσίευση της τραγουδίστριας συγκέντρωσε αρκετά θετικά σχόλια και αντιδράσεις από τους ακολούθους της, αρκετοί εκ των οποίων την επαίνεσαν για το σώμα της.