Έναν ιδιαίτερο, αλλά έξυπνο τρόπο, βρήκε ένα εστιατόριο στην Αυστραλία για να προσελκύσει πελάτες, αλλά και για να «γεμίσει» το χώρο του, τηρώντας ταυτόχρονα τα μέτρα που υπάρχουν εξαιτίας του κορωνοϊού.

Η απόσταση μεταξύ των θαμώνων είναι για παράδειγμα, ένα μέτρο που εφαρμόζεται σε όλο τον κόσμο μετά την άρση της καραντίνας και για να το πετύχουν, τα καταστήματα εστίασης θα πρέπει να αφήνουν τραπέζια κενά. Για να μην στεναχωρεί όμως κανέναν αυτή η εικόνα -ούτε τους ιδιοκτήτες, ούτε τους πελάτες-, κάθε επιχείρηση σκαρφίζεται και τα δικά της κόλπα.

Το εστιατόριο Five Dock Dining στο Σίδνεϊ, αποφάσισε να τοποθετήσει χάρτινες φιγούρες «εικονικών πελατών», στα άδεια τραπέζια, για να αισθάνονται πιο άνετα οι πελάτες τους. Παράλληλα, από τα μεγάφωνα εκτός από μουσική θα ακούγεται και ήχος «κουβεντούλας», που θα κάνει το εστιατόριο να μοιάζει πιο γεμάτο από ό,τι πραγματικά είναι. Πρωτότυπο, έτσι;

https://www.instagram.com/p/CAU2C5FhHaz

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου σκέφτηκε ότι ο περιορισμένος αριθμός πελατών που θα μπορεί να εξυπηρετεί θα κάνει τους πελάτες να αισθάνονται άβολα, μιας και ο χώρος θα μοιάζει άδειος. Έτσι, απόφάσισε να τους προσφέρει αυτή την εικονική παρέα, ακολουθώντας το παράδειγμα συναδέλφων του και σε άλλες χώρες, που ψάχνουν τρόπους να γεμίσουν τα άδεια τραπέζια, τηρώντας παράλληλα τους κανόνες που επιβάλονται για την αποφυγή εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!