
Σύμφωνα με την έρευνα, οι φίλτρα είναι πλέον πανταχού παρόντα στα social media, με το 89% των ερωτηθέντων να βλέπουν τακτικά ή συστηματικά φωτογραφίες φίλων και γνωστών που έχουν επεξεργαστεί με φίλτρα. Ωστόσο, η στάση απέναντι στη χρήση τους διαφέρει ανάλογα με την ηλικία.
Παράλληλα, η έρευνα αποκαλύπτει και την αυξανόμενη στροφή των Ελληνίδων προς την ψηφιακή ενημέρωση στον τομέα της ομορφιάς. Τα social media αποτελούν τη βασική πηγή για τις τελευταίες τάσεις και προϊόντα, ενώ οι γυναίκες στρέφονται όλο και περισσότερο στις ψηφιακές πλατφόρμες για να μάθουν για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και συμβουλές ομορφιάς. Οι πιο ώριμες ηλικίες φαίνεται να ακολουθούν μια συνδυαστική προσέγγιση, συμβουλεύοντας και τα καταστήματα και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για τις αγορές τους.