Νέα έρευνα αποκαλύπτει τη διχογνωμία που επικρατεί μεταξύ των Ελλήνων για τη χρήση φίλτρων στα social media, καθώς ενώ τα νεότερα άτομα τα υιοθετούν ως φυσικό κομμάτι της καθημερινότητάς τους, οι μεγαλύτερες ηλικίες παραμένουν πιο επιφυλακτικές, αμφισβητώντας την ανάγκη για ψηφιακή «βελτίωση» της εικόνας.

Τα αποτελέσματα δείχνουν μια έντονη τάση προς την ψηφιακή αυτοέκφραση στις νεαρές γυναίκες, ενώ για τις πιο ώριμες ηλικίες, η φυσικότητα και η αυθεντικότητα παραμένουν αδιαπραγμάτευτες αξίες.

Μόλις το 16% των γυναικών παραδέχεται ότι χρησιμοποιεί συστηματικά φίλτρα, ενώ το 33% το κάνει αραιά.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι φίλτρα είναι πλέον πανταχού παρόντα στα social media, με το 89% των ερωτηθέντων να βλέπουν τακτικά ή συστηματικά φωτογραφίες φίλων και γνωστών που έχουν επεξεργαστεί με φίλτρα. Ωστόσο, η στάση απέναντι στη χρήση τους διαφέρει ανάλογα με την ηλικία.

Παράλληλα, η έρευνα αποκαλύπτει και την αυξανόμενη στροφή των Ελληνίδων προς την ψηφιακή ενημέρωση στον τομέα της ομορφιάς. Τα social media αποτελούν τη βασική πηγή για τις τελευταίες τάσεις και προϊόντα, ενώ οι γυναίκες στρέφονται όλο και περισσότερο στις ψηφιακές πλατφόρμες για να μάθουν για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και συμβουλές ομορφιάς. Οι πιο ώριμες ηλικίες φαίνεται να ακολουθούν μια συνδυαστική προσέγγιση, συμβουλεύοντας και τα καταστήματα και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για τις αγορές τους.