Υπολογίζεται ότι 200 ​​εκατομμύρια άνθρωποι περιγράφουν τώρα τους εαυτούς τους ως δημιουργούς περιεχομένου και πολλοί από αυτούς θέλουν να κάνουν αυτό το πάθος την κύρια πηγή εισοδήματός τους.

Σύμφωνα με έρευνα, οι μικρότεροι infuencers, με λιγότερους από 50.000 followers, συμβάλλουν καθοριστικά στην ώθηση της ανάπτυξης στον κλάδο.

Τι ακριβώς κάνουν δηλαδή;

Ένας content creator (δημιουργός περιεχομένου) είναι ένα άτομο που δημιουργεί και διανέμει περιεχόμενο στο διαδίκτυο με στόχο την ενημέρωση, την ψυχαγωγία ή την εκπαίδευση του κοινού του.

Οι στόχοι ενός content creator μπορεί να περιλαμβάνουν την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, την οικοδόμηση προσωπικής επωνυμίας, τη δημιουργία κοινότητας ή τη δημιουργία εσόδων μέσω διαφημίσεων, χορηγιών ή συνδρομών.

Μετατρέπει το περιεχόμενό του σε μεγάλες επιχειρήσεις, συνεργαζόμενος με μεγάλες εταιρείες και επεκτείνοντας την παρουσία του πέρα από τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Το περιεχόμενο αυτό μπορεί να πάρει διάφορες μορφές, όπως:

Βίντεο: Στο YouTube, TikTok ή άλλες πλατφόρμες βίντεο.
Άρθρα/Blog Posts: Σε προσωπικά blog ή ενημερωτικά sites.
Φωτογραφίες: Συνήθως σε πλατφόρμες όπως το Instagram ή το Pinterest.
Podcasts: Ηχητικό περιεχόμενο για διάφορα θέματα.
Posts σε Social Media: Δημιουργία αναρτήσεων για Facebook, Twitter, LinkedIn, κλπ.
Οι πιο διάσημοι content creators στον κόσμο έχουν κατακτήσει τεράστια ακροατήρια και έχουν χτίσει ισχυρές προσωπικές επωνυμίες σε διάφορες πλατφόρμες. Οι περισσότεροι είναι γνωστοί κυρίως μέσω του YouTube, του TikTok και του Instagram, όπου προσελκύουν εκατομμύρια συνδρομητές και ακολούθους.