Η Μαρίνα Σάττι είναι το πρόσωπο που οι Έλληνες φέρεται να αναζήτησαν περισσότερο στη Google για το 2024.

Η καλλιτέχνιδα ανακηρύχθηκε ως το «most searched-for άτομο» για το ελληνικό κοινό της Google.

Η αρχή έγινε με τη συμμετοχή της στη Eurovision 2024 και με το ZARI, το οποίο από τη μέρα της κυκλοφορίας του έγινε αμέσως viral τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη.

Το ZARI, το τραγούδι με το οποίο εκπροσωπήθηκε η χώρας στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, αποτελεί παράλληλα και το πρώτο κομμάτι στην ιστορία της σύγχρονης δισκογραφίας με ελληνικό στίχο που καταφέρνει να μπει στα παγκόσμια charts.

Την ίδια περίοδο, η Μαρίνα Σάττι είχε καταφέρει να γίνει η no.1 Spotify Artist μετρώντας πάνω από 1.5 εκ. μηνιαίους ακροατές.

Το τραγούδι ZARI έχει συγκεντρώσει 18 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, ενώ η εμφάνιση της Ελληνίδας τραγουδίστριας στον τελικό της Eurovision έχει ξεπεράσει τις 10 εκατ. προβολές.

Ακόμα, τραγούδια όπως το LALALALA, αλλά και το MIXTAPE έγιναν αμέσως viral.

Η ίδια έχει πει: «Αληθινός καλλιτέχνης είναι αυτός που αφουγκράζεται και απηχεί την εποχή του». Κι αυτό ακριβώς έκανε, δωρίζοντας τα έσοδα από το μουσικό βίντεο του Ah THALASSA για να υποστηρίξει το έργο της Ύπατης Αρμοστείας για τα παιδιά πρόσφυγες.