
Η συνεργασία που συζητιόταν εδώ και καιρό επιβεβαιώθηκε, καθώς η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν επίσημα ότι θα εμφανιστούν μαζί τη νέα χειμερινή σεζόν.
Οι δύο δημοφιλείς τραγουδίστριες αποκάλυψαν τη συνεργασία τους μέσα από κοινό βίντεο στα social media, προκαλώντας ενθουσιασμό στους θαυμαστές τους.
Το νέο μουσικό σχήμα θα φιλοξενηθεί στο νυχτερινό κέντρο NOX και αναμένεται να αποτελέσει μία από τις πιο δυνατές παρουσίες της αθηναϊκής διασκέδασης τον φετινό χειμώνα.
Στο βίντεο, οι δύο καλλιτέχνιδες εμφανίζονται σε χαλαρή διάθεση, τραγουδώντας επιτυχίες η μία της άλλης και δίνοντας μια πρώτη γεύση από το κλίμα των κοινών τους εμφανίσεων.
«Ωραία θα περάσουμε», ανέφερε χαρακτηριστικά η Δέσποινα Βανδή, προϊδεάζοντας για μια σεζόν γεμάτη μουσική και διασκέδαση.