Αυλαία «έπεσε» και επίσημα για την εκπομπή «Buongiorno» με τη Φαίη Σκορδά στο Mega, καθώς δεν θα συνεχιστεί την επόμενη τηλεοπτική σεζόν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η παρουσιάστρια ενημερώθηκε από τη διοίκηση του σταθμού τις προηγούμενες ημέρες ότι η εκπομπή δεν πήρε το «πράσινο φως» για ανανέωση, για οικονομικούς λόγους.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου, η Φαίη Σκορδά αποχαιρέτησε οριστικά τους τηλεθεατές στο φινάλε της εκπομπής, μαζί με τους συνεργάτες της, επιλέγοντας να κρατήσει χαμηλούς τόνους στο κλείσιμο της τηλεοπτικής σεζόν.

Η αποχώρησή της σηματοδοτεί το τέλος ενός ακόμη τηλεοπτικού project για τη γνωστή παρουσιάστρια, η οποία παραμένει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης.

Η Φαίη Σκορδά ευχαρίστησε έναν έναν τους συνεργάτες της οι οποίοι είχαν συγκεντρωθεί γύρω της: «Όλα για κάποιο λόγο γίνονται, κάθε σεζόν που τελειώνει αποχαιρετούμε το κοινό. Εγώ θα ήθελα να πω ένα ευχαριστώ στους τηλεθεατές που μας βάλατε στα σπίτια σας και κάναμε παρέα. Να ευχαριστήσω όλη την ομάδα πίσω από τις κάμερες, τους τεχνικούς, όλα τα τμήματα του Mega που ήταν δίπλα μας και ξέρω έχετε πάντα μία καλή κουβέντα να πείτε. Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Να ευχαριστήσω τη συντακτική ομάδα μας, το κοντρόλ. Έναν προς έναν εδώ ξεχωριστά. Έχουμε συναντηθεί στο μέλλον ξεχωριστά, μπορεί και να συναντηθούμε ξανά στο μέλλον. Το κανάλι μας και τον πρόεδρο για τη στήριξη και την επιλογή. Ευχαριστώ πάρα πολύ το Mega. Υποσχέθηκα ότι θα κλείσω την εκπομπή με ένα υπέροχο χαμόγελο, γιατί ξέρω ότι όσοι μας παρακολουθούσατε παίρνατε μίας αίσθηση παρέας και ενημέρωσης. Ξέρω ότι ίσως έχετε θέματα σοβαρά και υγείας, εύχομαι να είναι περαστικά, μπορεί να είναι προσωπικά, οικονομικά, εργασιακά. Δεν χρειάζεται να επιβαρύνουμε περισσότερο τον κόσμο, εμείς μέσα από την καρδιά μας θέλουμε να περάσετε όλοι σας ένα υπέροχο καλοκαίρι. Σας αγαπώ, σας αγαπώ, γειά σας και χαρά σας. Buongiorno», είπε.