Αύριο Παρασκευή (3/1) «εκπνέει» η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το voucher έως 1.600 ευρώ για αγορά laptop και tablet στο πλαίσιο του προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄».

Οι προθεσμίες για τις αγορές θα είναι οι εξής:

  • Για την έκδοση και την δέσμευση επιταγών από προμηθευτές θα είναι από τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025 έως την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025.
  • Για την εξαργύρωση επιταγών θα είναι έως την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025.

Η μεταβατική περίοδος για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers τελειώνει στις 14 Μαρτίου 2025.

Οι δικαιούχοι

Στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄» ενισχύονται υφιστάμενες Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, όπως αυτές ορίζονται στη Σύσταση της Επιτροπής 2003/361/ΕΚ, και για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Έχουν την έδρα τους ή υποκατάστημα στην Ελληνική Επικράτεια με ελληνικό ΑΦΜ.
  • Είναι ενεργές κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης Χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα.
  • Δεν έχουν λάβει ενίσχυση σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ».
  • Δραστηριοποιούνται σε επιλέξιμη δραστηριότητα.
  • Συνιστούν νομική οντότητα (Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία, Ι.Κ.Ε, Ατομική Επιχείρηση, Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, Συνεταιρισμός) ή Ατομική Επιχείρηση ή ασκούν ελευθέριο επάγγελμα και τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.

Οι δικαιούχοι του Προγράμματος εντάσσονται στις ακόλουθες διακριτές κατηγορίες:

  • Συμβολαιογράφοι
  • Δικαστικοί Επιμελητές
  • ΜΜΕ σε πληγείσες περιοχές
  • Γενική Κατηγορία ΜΜΕ

Το ύψος και η ένταση ενίσχυσης

Στο πλαίσιο του Προγράμματος δίνεται η δυνατότητα αξιοποίησης επιταγών (vouchers), βάσει της κατηγορίας κάθε επιχείρησης, ως εξής:

Ειδικά για τις Κατηγορίες #1 και #2:

Ο αριθμός μελών αναφέρεται στα Φυσικά Πρόσωπα (Συμβολαιογράφους και Δικαστικούς Επιμελητές αντίστοιχα), οι οποίοι συμμετέχουν από κοινού στην επιχείρηση που υποβάλλει αίτηση χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα.

Για τις ατομικές επιχειρήσεις / μεμονωμένους Συμβολαιογράφους και Δικαστικούς Επιμελητές ο αριθμός μελών ισούται με ένα (1).

Για νομικές μορφές (αστικές εταιρίες) λαμβάνεται υπόψη ο συνολικός αριθμός των μελών (ΦΠ) που συμμετέχει σε αυτές.

Το σύνολο των παραπάνω στοιχείων αντλείται από τα μητρώα που τηρούν οι Συμβολαιογραφικοί Σύλλογοι και η Ομοσπονδία Δικαστικών Επιμελητών Ελλάδας αντίστοιχα.

Επισημαίνεται ότι το ύψος της ενίσχυσης / ποσό εξαργύρωσης δεν μπορεί να υπερβεί:

  • την ονομαστική αξία των επιταγών, όπως αποτυπώνεται στη στήλη (Β) και, το 80% του πραγματικού κόστους των προμηθευόμενων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, όπως θα αποτυπώνεται στα παραστατικά των αντίστοιχων συναλλαγών για τις κατηγορίες #1 και #2.
  • το 90% του πραγματικού κόστους των προμηθευόμενων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, όπως θα αποτυπώνεται στα παραστατικά των αντίστοιχων συναλλαγών για τις κατηγορίες #3 και #4.

Τι προϊόντα μπορείτε να αγοράσετε με τα voucher

Οι δικαιούχοι του προγράμματος μπορούν:

  • να αποκτήσουν λύσεις εμπορικής διαχείρισης, διαχείρισης αποθήκης, λογισμικά τιμολόγησης, εφαρμογές μισθοδοσίας, λογισμικά ωρομέτρησης προσωπικού, δημιουργία e-shops κ.α.
  • να αξιοποιήσουν τα vouchers μεταξύ άλλων για αγορά tablets, laptops, scanners, ρολόγια ωρομέτρησης.

H προμήθεια ψηφιακού εξοπλισμού κρίνεται επιλέξιμη, μόνο εφόσον συνοδεύεται από προμήθεια κάποιας ψηφιακής λύσης (υπηρεσίας ή λογισμικού).

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιλεξιμότητα των προϊόντων αποτελεί να έχουν ενταχθεί στο Ενιαίο Μητρώο Εγκεκριμένων Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών και να διατίθενται από εγκεκριμένους από το Πρόγραμμα Προμηθευτές.