Την ερχόμενη Δευτέρα 10 Ιουλίου, κάνουν «πρεμιέρα» οι θερινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν έως και την Πέμπτη 31 Αυγούστου.

Προαιρετικά, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοιχτά την Κυριακή 16 Ιουλίου 2023.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς προσκαλεί το καταναλωτικό κοινό να επισκεφθεί την Πειραϊκή αγορά και να «ανακαλύψει» την πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες των ειδών, το υψηλό ποιοτικό επίπεδο στα προϊόντα τους, τις ιδιαίτερα χαμηλές εκπτωτικές τιμές και, όπως πάντα, με την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες τους.

«Καλούμε τους καταναλωτές να κάνουν έρευνα αγοράς και να αναζητήσουν την καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας-τιμής και είμαστε σίγουροι, ότι όχι μόνο θα καλύψουν τις ανάγκες τους, αλλά και θα στηρίξουν τα καταστήματα της πόλης μας. Έτσι, με την ενδυνάμωση των πολλών επιχειρήσεων, σε κάθε κλάδο, εξασφαλίζεται τελικά μέσω του ανταγωνισμού, η συγκράτηση των τιμών και η αύξηση της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών» αναφέρει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά.

ΓΣΕΕ: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές κατά την περίοδο των εκπτώσεων

Σύμφωνα με την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται.

Το ποσοστό της έκπτωσης θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.