
Με κέρδη που ξεπέρασαν τις προβλέψεις και χωρίς πλέον να δίνει στοιχεία για τον αριθμό των συνδρομητών της, η Netflix αλλάζει τακτική και στρέφεται σε καθαρά οικονομικούς δείκτες για να ανακοινώσει τα αποτελέσματα μετά το κλείσιμο της χρηματιστηριακής συνεδρίασης
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν η πλατφόρμα κατέγραψε:
Κέρδη ανά μετοχή ύψους $6,61, έναντι πρόβλεψης $5,71 ενώ τα έσοδα άγγιξαν τα $10,54 δισεκατομμύρια, υπερβαίνοντας ελαφρώς την εκτίμηση των $10,51 δισ.
Η ανακοίνωση αυτή σηματοδοτεί την πρώτη φορά που ο γίγαντας του streaming δεν αποκαλύπτει δεδομένα για τους τριμηνιαίους συνδρομητές του, καθώς αλλάζει τη στρατηγική του για να εστιάσει σε οικονομικούς δείκτες όπως τα έσοδα.
Την προηγούμενη περίοδο, η Netflix είχε αναφέρει ότι τα φθηνότερα προγράμματα με διαφημίσεις αποτελούσαν πάνω από το 55% των νέων εγγραφών σε χώρες όπου διατίθεται η συγκεκριμένη επιλογή. Η εταιρεία σημείωσε επίσης ότι οι συνδρομές στα πακέτα με διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά περίπου 30% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Τότε, τα στελέχη της εταιρείας ανέφεραν ότι σκοπεύουν να συνεχίσουν την ανάπτυξη του διαφημιστικού τομέα, καθώς και να ενισχύσουν τον βασικό πυρήνα του περιεχομένου της με περισσότερες σειρές και ταινίες και βελτιώσεις στην εμπειρία χρήστη.