Μελετητές υποστηρίζουν πως αυτό το γλυπτό είναι το μοναδικό διασωθέν του έργου του Λεονάρντο ντα Βίντσι.

Οι επιμελητές μιας έκθεσης στην Φλωρεντία που άνοιξε τις πύλες της την περασμένη εβδομάδα ισχυρίζονται ότι ανάμεσα στα εκθέματα βρίσκεται το «μοναδικό διασωθέν γλυπτό» του Λεονάρντο ντα Βίντσι.

Παρόλο που οι γλυπτικές ικανότητές του μεγάλου αναγεννησιακού καλλιτέχνη, ουμανιστή και επιστήμονα αποτελούσαν πάντοτε μέρος της μυθολογίας γύρω από το πρόσωπο του, ποτέ μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί πέραν πάσης αμφιβολίας η πατρότητα ενός αγάλματός του.

Σύμφωνα με τον Guardian, το άγαλμα «Η Παρθένα με το Χαμογελαστό Παιδί» μπορεί να αποτελέσει τη φωτεινή εξαίρεση.

Οι επιμελητές της έκθεσης «Verrochio: Master of Leonardo» στο παλάτσο Στρότζι πιστεύουν ότι ο σπουδαίος καλλιτέχνης και εφευρέτης φιλοτέχνησε το γλυπτό γύρω στο 1472, όταν ήταν 19-20 ετών και ακόμα μαθητής του Αντρέα ντελ Βερόκιο.

Η Βρετανία ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για το έργο, που ανήκει στο Μουσείο Βικτόρια και Άλμπερτ από το 1858. Μέχρι σήμερα θεωρείτο ότι το γλυπτό άνηκε σε έναν άλλον Ιταλό καλλιτέχνη, τον Αντόνιο Ροσελίνο.

Σύμφωνα με τον ειδήμονα στην Αναγέννηση, καθηγητή Φραντσέσκο Καλιότι, το «μπέρδεμα» οφείλεται στο γεγονός ότι η επιστημονική κοινότητα είχε επηρεαστεί από τον αποθανόντα Τζον Πόουπ-Χένεσι, ιστορικό τέχνης και πρώην διευθυντή του Βρετανικού Μουσείου.

Οι μελετητές που ειδικεύονται στην Αναγέννηση δεν δυσκολεύθηκαν να αναγνωρίσουν την τεχνική του Λεονάρντο ντα Βίντσι στον θησαυρό του μουσείου V&A.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το αινιγματικό χαμόγελο της Παναγίας ενώ κοιτάζει το βρέφος στην αγκαλιά της είναι εξάλλου μια λεπτομέρεια που θυμίζει πολλά άλλα έργα του Ιταλού καλλιτέχνη, με χαρακτηριστικότερο όλων την «Μόνα Λίζα».