Η Μάρω Κοντού εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν», όπου παραμένει για όγδοη ημέρα μετά τον τραυματισμό της από πτώση.

Η αγαπημένη ηθοποιός βρίσκεται σε δωμάτιο της Καρδιολογικής Κλινικής και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει κριθεί απαραίτητη κάποια χειρουργική επέμβαση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η 92χρονη καλλιτέχνιδα υπέστη κάκωση στο αριστερό ισχίο, ενώ έχει υποστεί και κάταγμα σε πλευρό κοντά στον πνεύμονα. Παράλληλα, οι θεράποντες ιατροί παρακολουθούν και άλλα ζητήματα υγείας, χωρίς να έχουν δοθεί περισσότερες λεπτομέρειες λόγω του ιατρικού απορρήτου.

Η ίδια είχε διαψεύσει τις αρχικές αναφορές που έκαναν λόγο για καρδιολογικό ή πνευμονολογικό πρόβλημα, εξηγώντας ότι ο τραυματισμός της προήλθε από πτώση στο σπίτι της. Η αποκατάστασή της αναμένεται να είναι σταδιακή και να απαιτήσει χρόνο, γι’ αυτό και δεν έχει ακόμη καθοριστεί η ημερομηνία εξόδου της από το νοσοκομείο.

Μάλιστα, η Μάρω Κοντού γιόρτασε τα 92α γενέθλιά της στο νοσοκομείο, έχοντας στο πλευρό της αγαπημένα πρόσωπα και δεχόμενη ευχές από φίλους και θαυμαστές.