Στα «χέρια» της Αστυνομίας, κατέληξε χθες ένας άνδρας 42 χρόνων ο οποίος εντοπίστηκε να κλέβει δύο φιαλίδια εμβολίων Pfizer.

Το περιστατικό σημειώθηκε στο κέντρο υγείας Περιστερίου στην οδό Χρήστου Λαδά 43.