ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Το Ισραήλ ζήτησε από το Πολεμικό Ναυτικό τους ελληνικούς «Βίσωνες»!

Το Ισραήλ ζήτησε από το Πολεμικό Ναυτικό τους ελληνικούς «Βίσωνες»!

Πρόταση με ανεπίσημο χαρακτήρα τέθηκε  από το ισραηλινό Ναυτικό για την αγορά των ΠΤΜ κλάσης Zubr ( που στα ελληνικά σημαίνει Βίσωνας) που διαθέτει η Ελλάδα δέχθηκε το ΠΝ. Η ισραηλινή πρόταση αφορά όσα σκάφη βρίσκονται σε επιχειρησιακή κατάσταση και που η Ελλάδα θα αποφάσιζε να τα αποσύρει.

Η πρόταση είχε  τεθεί από το αρχηγό του ισραηλινού Ναυτικού αντιναύαρχο Ram Rothberg κατά τη διάρκεια συνάντησής του με τον νυν Έλληνα Α/ΓΕΝ αντιναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη,.

Το περιεχόμενο της ισραηλινής πρότασης είναι ότι και σε περίπτωση που η Ελλάδα αποφάσιζε να αποσύρει τα σκάφη ή όσα είναι επιχειρησιακά τότε το ισραηλινό Ναυτικό θα ήταν πρόθυμο να παρουσιάσει επίσημη πρόταση για την αγορά τους.

Η ισραηλινή πρόταση φέρεται να είναι  επηρεασμένη και από την φημολογία κύκλων ότι εξετάζεται  το ενδεχόμενο απόσυρσης και των δύο σκαφών που βρίσκονται επιχειρησιακή κατάσταση. Οι Ισραηλινοί φαίνονται «πολύ ζεστοί» σε ότι έχει να κάνει τα σκάφη κλάσης Zubr καθώς τα θεωρούν ιδανικά για επιχειρήσεις ταχείας αντίδρασης στην ανατολική Μεσόγειο εκεί όπου δηλαδή επιχειρεί το Ναυτικό τους μη έχοντας ανάλογη δυνατότητα προς το παρόν.

Πιο συγκεκριμένα το ΠΝ διαθέτει σήμερα σε επιχειρησιακή κατάσταση τα L-180 «Κεφαλληνία» και L-182 «Κέρκυρα» ενώ σε κατάσταση αποθήκευσης βρίσκονται τα L-181 «Ιθάκη» και L-183 «Ζάκυνθος».

Και όλα συμβαίνουν την ώρα που ένα σκάφος κλάσης Zubr που έχει παραγγείλει το κινεζικό Ναυτικό πέρασε τα Δαρδανέλια κατευθυνόμενο για την Κίνα επάνω στο σκάφος M/V HHL New York. Η Κίνα έχει παραγγείλει τέσσερα Zubr με τα δύο να παραδίδονται έτοιμα )όπως αυτό της φωτογραφίας) και τα άλλα δύο να ναυπηγούνται από κινεζικά ναυπηγεία.

Η επιχειρησιακή αξία των Zubr είναι αποδεδειγμένη και σε ότι αφορά τις δυνατότητές του αυτό μπορεί να μεταφέρει μέχρι τρία μέσα άρματα μάχης ή δέκα Τεθωρακισμένα Οχήματα Μεταφοράς Προσωπικού (ΤΟΜΠ) ή 500 στρατιώτες.

Με μέγιστο φορτίο το πλοίο είναι ικανό να ανέβει πλαγιές μέχρι 5% κλίση και να υπερπηδήσεις εμπόδια μέχρι 1,6 μέτρα ύψος. Μπορεί να επιχειρεί με ταχύτητα 60 κόμβων. Το προσωπικό προστατεύεται από ‘όπλα μαζικής καταστροφής με αεροστεγή μόνωση των σταθμών μάχης και των τμημάτων του προσωπικού και του πληρώματος, όπως και με προσωπικές προστατευτικές μάσκες και στολές.

Το πλοίο είναι επίσης προστατευμένο από νάρκες καθώς το οριζόντιο στρώμα αέρα που δημιουργείται μέσα στη «φούστα» που περιβάλλει το σκάφος ελαττώνει το μαγνητικό ίχνος του πλοίου και των μεταφερομένων υλικών. Φέρει 2 εξάκαννα αντιαεροπορικά πυροβόλα ΑΚ-630 Gatling των 30mm, 2 x MS-227 εκτοξευτές ρουκετών των 22 σωλήνων έκαστος, διαμέτρου 140mm, και 1 αφαιρούμενο σύστημα πόντισης ναρκών για 20 έως 80 νάρκες.

Φωτογραφία α΄σελίδας Ahmet Güven

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.