Ακόμη ένα περιστατικό με πτώση σοβάδων σε σχολείο μέσα σε λίγες ημέρες, αυτή τη φορά στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας.

Νωρίτερα σήμερα όπως αναφέρει σε ανάρτησή του, παραθέτοντας και σχετικές φωτογραφίες, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ» N. Ιωνίας – Ηρακλείου – Μεταμόρφωσης – Λυκόβρυσης, κομμάτι από την οροφή στην αίθουσα του Συλλόγου Διδασκόντων ξεκόλλησε και έπεσε στο πάτωμα, χωρίς ευτυχώς να υπάρξει κάποιος τραυματισμός.

Το 7ο Δημοτικό είναι ένα από τα σχολεία της Νέας Ιωνίας, που με απόφαση του υπουργείου και της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας συμπτύχθηκαν τα τμήματα πριν 20 μέρες.

Στη σχετική ανάρτηση ο Σύλλογος αναφέρει πως «Συνεχίζεται η «αξιολόγηση» των σχολικών κτηρίων και στον Δήμο Ν. Ιωνίας. Άλλο ένα σχολείο προστέθηκε στη λίστα των….. «σύγχρονων» σχολείων και αξιολογείται ως ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ για μαθητές και εκπαιδευτικούς .

«Αυτή την εικόνα αντίκρισαν οι εκπαιδευτικοί σήμερα το πρωί στην αίθουσα του Συλλόγου Διδασκόντων στο 7οΔημοτικό Νέας Ιωνίας. Ευτυχώς για άλλη μια φορά δεν είχαμε θύματα ή τραυματίες. Όμως πόσο τυχεροί θα συνεχίσουμε να είμαστε εκπαιδευτικοί και μαθητές;

Είναι το σχολείο που με απόφαση του υπουργείου και της Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας συμπτύχθηκαν τα τμήματα πριν 20 μέρες.»

Είναι ακόμα μία από τις σχολικές μονάδες της περιοχής για τα οποίες ευθύνες έχει η κυβέρνηση που δε διαθέτει επαρκή χρηματοδότηση για τη συντήρησή της, αλλά και η δημοτική αρχή της Ν.Ιωνίας που δε διεκδικεί τους αναγκαίους πόρους από τον κρατικό προϋπολογισμό για την κάλυψη των αναγκών για σύγχρονα και ασφαλή σχολικά κτίρια.

Ευθύνες διαχρονικά έχουν όλες οι δημοτικές αρχές που δεν φρόντισαν να επιλυθεί το πρόβλημα της σχολικής στέγης στην περιοχή του Περισσού, ενώ υπάρχουν διαθέσιμοι χώροι, γιατί είχαν και έχουν τη λογική της εξοικονόμησης πόρων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας του 7ου δημοτικού Νέας Ιωνίας το υπουργείο παιδείας παίρνει μηδέν. Γιατί ο νέος νόμος για την αξιολόγησή τους που «αυτονομεί» το σχολείο δεν αφορά τις υποδομές των σχολικών εγκαταστάσεων, τη λειτουργία των οποίων προσπαθεί να φορτώσει στις οικογένειες και στους χορηγούς.