Η Ελληνική Αστυνομία πήρε θέση επίσημα για τις κατηγορίες ότι “φόρτωσε” σε έναν διαδηλωτή μία βόμβα μολότοφ και ξεκαθάρισε ότι άνηκε στον συγκεκριμένο άνδρα, που την πέταξε προς τους αστυνομικούς.

Η ΕΛ.ΑΣ. απαντά στις κατηγορίες ότι η τσάντα ανήκε σε διαδηλωτή, αναφέροντας ότι «το δίκυκλο που απεικονίζεται στο βίντεο είναι υπηρεσιακή μοτοσικλέτα της Ομάδας «ΔΡΑΣΗ», που εκτελούσε διατεταγμένη υπηρεσία, στη μοτοσικλέτα τοποθετούνται από αστυνομικούς κατασχεθέντα αντικείμενα και συγκεκριμένα αυτοσχέδιος εμπρηστικός – εκρηκτικός μηχανισμός, που τοποθετείται σε σακίδιο και 2 ξύλινα κοντάρια, που τοποθετούνται στο σώμα της μοτοσικλέτας, τα παραπάνω αντικείμενα τοποθετήθηκαν στην υπηρεσιακή μοτοσικλέτα για να μεταφερθούν στην Υποδιεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας, ώστε να συμπεριληφθούν ως πειστήρια στη σχηματισθείσα δικογραφία.

Ο αυτοσχέδιος εμπρηστικός – εκρηκτικός μηχανισμός ερρίφθη από την ομάδα των ατόμων που επιτέθηκε κατά των αστυνομικών, χωρίς να έχει ταυτοποιηθεί συγκεκριμένος δράστης και περισυλλέχθηκε ακέραιος από το οδόστρωμα, καθώς δεν εξερράγη, τα 2 κοντάρια χρησιμοποιήθηκαν κατά των αστυνομικών από 2 συλληφθέντες.

Με βάση τα προαναφερόμενα οποιεσδήποτε άλλες αιτιάσεις σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα».