Μια ακόμη καταγγελία για την υπόθεση του «ψευτογιατρού». Ένας γιατρός υποστήριξε ότι τον είχε εντοπίσει πριν από τέσσερα χρόνια στην Κύπρο.

Τον είχε, μάλιστα, καταγγείλει στις κυπριακές Αρχές όταν ανέλυσε τα σκευάσματα που του είχε χορηγήσει και διαπίστωσε ότι ήταν αρωματικά έλαια.

Ο γιατρός είπε: “Αισθάνομαι κι εγώ ένοχος γιατί ενώ τον είχα εντοπίσει, θα μπορούσε να είχε “ξεσκεπαστεί”, δεν ξέρω πού κολλήσανε” και πρόσθεσε: “Την ιστορία της Ελβετίας την ήξερε “παπαγαλιστί”, φαντάζομαι από το ίντερνετ, δηλαδή ήξερε τοποθεσίες, κλινικές, διευθυντές. Είχαμε πάει στο αμάξι του και παρέλαβα δύο σακίδια με ορούς που υποτίθεται οι οροί περιείχανε τα φάρμακα”.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ότι από το 2016 τον είχε καταγγείλει, αλλά έμεινε εκεί η κατάσταση.