Ενστάσεις εγείρει το Γενικό Λογιστικό Γραφείο (GAO-General Accounting Office) των ΗΠΑ σχετικά με την κατοχύρωση στη Boeing του συμβολαίου για να προμηθεύσει στην Αμερικανική αεροπορία (USAF) 141 ελικόπτερα έρευνας και διάσωσης μάχης HH-47.

Υποστηρίζει ότι η USAF (United States Air Force) οφείλει να επανεξετάσει τις ανταγωνιστικές προτάσεις των εταιριών Sikorsky και Lockheed Martin που διαμαρτυρήθηκαν επισήμως και συστήνει να ζητηθεί από τις τρεις εταιρίες να καταθέσουν αναθεωρημένες προτάσεις. Σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι η πρόταση της Boeing δεν αποτελεί τη βέλτιστη από οικονομικής απόψεως πρόταση, το συμβόλαιο θα πρέπει να ακυρωθεί. Σύμφωνα με την αμερικανική νομοθεσία, οι συστάσεις του GAO δεν είναι δεσμευτικές, ωστόσο, η USAF υποχρεούται να απαντήσει εντός διαστήματος 60 ημερών. Υπενθυμίζεται ότι το η επιλογή της Boeing ως αναδόχου για το ελικόπτερο έρευνας και διάσωσης μάχης (CSAR: Combat Search and Rescue) έγινε στις 9 Νοεμβρίου 2006. Το HH-47 θα αντικαταστήσει τον στόλο των 105 HH-60G Pave Hawk που χρησιμοποιείται σήμερα για αυτές τις αποστολές, και που τα πρώτα μέλη του οποίου εισήλθαν σε υπηρεσία το 1982. Η διαδικασία προμήθειας ενός νέου ελικοπτέρου έρευνας και διάσωσης μάχης (CSAR-X) διήρκεσε περισσότερο από επτά χρόνια. Αν και το πρόγραμμα υπήρξε αντικείμενο αμφισβήτησης σε ότι αφορά τη σκοπιμότητα του, εν τούτοις η απόφαση του αρχηγού του επιτελείου της Αμερικανικής αεροπορίας πτεράρχου T. Michael Moseley, να το χαρακτηρίσει ως τη δεύτερη υψηλότερη προτεραιότητα του, επέδρασε καταλυτικά.