Άμυνα & Ασφάλεια
Το κορεατικό εκπαιδευτικό επομένως ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του με αυτές τις πτήσεις και μέσα στο χρόνο που διανύουμε αναμένεται να ενταχθεί πλήρως στο προκεχωρημένο και επιχειρησιακό στάδιο εκπαίδευσης της Αεροπορίας της Νοτίου Κορέας, η οποία μέχρι στιγμής έχει παραλάβει 13 αεροσκάφη. Μέχρι το τέλος του 2008 θα έχουν συγκροτηθεί δύο πλήρεις μοίρες με συνολική δύναμη 40 αεροσκαφών. Υπενθυμίζεται ότι η ανάπτυξη του Τ-50 ξεκίνησε δέκα χρόνια πριν, το 1997 και η έξοδος του πρώτου αεροσκάφους παραγωγής από τις εγκαταστάσεις της ΚΑΙ (Korean Aerospace Industry), έγινε τον Αύγουστο του 2005.