Το ελικόπτερο σε πρώτη φάση προορίζεται για την κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών των Πεζοναυτών των ΗΠΑ και φυσικά και για εξαγωγές. Το ύψος του συγκεκριμένου προγράμματος, υπολογίζεται ότι θα ανέλθει στα 400 περίπου εκατομμύρια δολάρια, ενώ η Hamilton Sunstrand θα ξεκινήσει αμέσως τις εργασίες προκειμένου να παραδώσει τα πρώτα συστήματα μέσα στο 2009 και πριν από την έναρξη του προγράμματος των πτητικών δοκιμών. Υπενθυμίζεται ότι το CH-53K θα αντικαταστήσει σταδιακά τα CH-53E και θα αποκτήσει, βάσει χρονοδιαγράμματος, αρχική επιχειρησιακή ικανότητα (IOC) το έτος 2015. Η ίδια αμερικανική εταιρεία έχει αναλάβει την ανάπτυξη και κατασκευή των υπολογιστών του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου πτήσης του νέου ελικοπτέρου, καθώς και τη σχεδίαση και κατασκευή του κύριου και του ουραίου στροφείου.