Η AgustaWestland (AW) προωθεί, όπως την χαρακτηρίζει μια ηλεκτρονικά «έξυπνη», ιατρικά εντατικοποιημένη λύση για το διαγωνισμό ελικοπτέρου Ερευνας και Διάσωσης Μάχης (CSAR).

Η εταιρία ανακοίνωσε ότι η οικονομική ταχύτητα του ελικοπτέρου US-101 που προτείνει μπορεί να είναι σταθερά 150 κόμβους, μετά από την πρώτη πτήση ενός EH-101 με νέες πτέρυγες κυρίως στροφείου.

Οι πτέρυγες, με κωδική ονομασία BERP 4 (Πειραματικό Πρόγραμμα Ερευνας Πτερύων – Blade Experimental Research Programme), τοποθετήθηκαν επί του ελικοπτέρου Civ 01, το οποίο χρησιμοποιεί για δοκιμές η AW, το οποίο πραγματοποίησε δοκιμαστική πτήση στο Yeovil της Βρετανίας.

Σύμφωνα με την κατασκευάστρια το ελικόπτερο δοκιμών βάους 30.000 λιβρών πέταξε με τον προηγμένης αρχιτεκτονικής σχεδίασης ρότορα με ταχύτητα 134 κόμβων.

Σύμφωνα με πηγς της Αεροπορίας των ΗΠΑ, η ταχύτητα παίζει σημαντικό ρόλο στον καθορισμό των αποφάσεων για τον διαγωνισμό, ο οποίος αναμένεται να προκηρυχθεί επίσημα μεταξύ 7 και 17 Νοεμβρίου.

Η ομάδα η οποία μελετά τις προδιαγραφές που θα αποτελέσουν τον κορμό του διαγωνισμού μελετώντας πολιτικά πρότυπα δημιούργησε ομάδα «χρηστών» συμπεριλαμβανομένης και μια ελίτ ομάδας ειδικών της Αεροπορίας εκπαιδευμένων σε διάφορες ειδικότητες, λαμβάνοντας υπόψη συμβουλές σχετικά θέματα όπως η εσωτερική διαμόρφωση, η προστασία, ή ο αμυντικός εξοπλισμός. Η ομάδα θεωρείται ότι θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην τελική επιλογή.

Προς το παρόν χρησιμοποιούνται στατικά μοντέλα πλήρους κλίμακας για συγκριτικές δοκιμές. Εκτός της AgustaWestland, μοντέλο έχει επίσης παραδώσει η Boeing (HH-47). Η Sikorsky δεν έχει παραδώσει μοντέλο του δικού της H-92.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η AW πιστεύει ότι ο μεγάλος βαθμός ηλεκτρονικής ολοκλήρωσης του δικού της ελικοπτέρου επιτρέπει σημαντική μείωση του χρόνου ανταπόκρισης, σημειώνοντας ότι ο σχεδιασμός των επιχειρήσεων μπορεί πλέον να γίνεται καθ’ οδόν.