Στη σύλληψη μίας 51χρονης προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές στη Θεσσαλονίκη, καθώς κατηγορείται ότι λήστεψε έναν 93χρονο άνδρα έξω από την πολυκατοικία όπου διαμένει, στην περιοχή της Τούμπας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η γυναίκα φέρεται να περίμενε τον ηλικιωμένο έξω από το κτίριο και, όταν εκείνος άνοιξε την είσοδο για να μπει στην πολυκατοικία, τον ακολούθησε στο εσωτερικό.

Εκεί, σύμφωνα με την αστυνομία, του επιτέθηκε ασκώντας σωματική βία και κατάφερε να του αφαιρέσει το ποσό των 260 ευρώ, καθώς και μία τραπεζική κάρτα.

Έπειτα από άμεση κινητοποίηση αστυνομικών της Ομάδας ΔΙΑΣ, η 51χρονη εντοπίστηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα και συνελήφθη.

Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για ληστεία, ενώ η υπόθεση βρίσκεται υπό διερεύνηση από τις αρμόδιες αστυνομικές αρχές.