άλος έχει προκληθεί στον κόσμο των μαχητικών τεχνών μετά την αποκάλυψη-«βόμβα» του κορυφαίου αθλητή του UFC, Merab Dvalishvili. Σε μια στιγμή απόλυτης ειλικρίνειας ο αθλητής παραδέχτηκε ότι χρησιμοποίησε πλαστό πιστοποιητικό εμβολιασμού για τον COVID-19, προκειμένου να αποφύγει τους περιορισμούς και να συνεχίσει κανονικά την καριέρα του στο οκτάγωνο.

Σε βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου, ο Dvalishvili δεν κρύβεται. Παραδέχεται πως κατά τη διάρκεια της περιόδου των αυστηρών περιορισμών, κατόρθωσε να δώσει τέσσερις αγώνες, αποφεύγοντας τον υποχρεωτικό εμβολιασμό μέσω της πλαστογραφίας του εγγράφου.

Η δήλωσή του αυτή έρχεται να «ταρακουνήσει» τη διοίκηση του UFC, η οποία καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας είχε θεσπίσει αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα για τους αθλητές της.

Ο Dvalishvili, γνωστός για το αντισυμβατικό του στυλ, φαίνεται να μην μετανιώνει για την πράξη του, θεωρώντας την –προφανώς– ως το «αναγκαίο κακό» για να μην μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης. Ωστόσο, η δημόσια παραδοχή μιας παράνομης πράξης ενδέχεται να έχει επιπτώσεις, τόσο σε πειθαρχικό επίπεδο μέσα στο UFC, όσο και από τις ρυθμιστικές αρχές των αθλητικών επιτροπών στις ΗΠΑ.