
άλος έχει προκληθεί στον κόσμο των μαχητικών τεχνών μετά την αποκάλυψη-«βόμβα» του κορυφαίου αθλητή του UFC, Merab Dvalishvili. Σε μια στιγμή απόλυτης ειλικρίνειας ο αθλητής παραδέχτηκε ότι χρησιμοποίησε πλαστό πιστοποιητικό εμβολιασμού για τον COVID-19, προκειμένου να αποφύγει τους περιορισμούς και να συνεχίσει κανονικά την καριέρα του στο οκτάγωνο.
Σε βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου, ο Dvalishvili δεν κρύβεται. Παραδέχεται πως κατά τη διάρκεια της περιόδου των αυστηρών περιορισμών, κατόρθωσε να δώσει τέσσερις αγώνες, αποφεύγοντας τον υποχρεωτικό εμβολιασμό μέσω της πλαστογραφίας του εγγράφου.
UFC fighter Merab Dvalishvili accidentally revealed he FAKED his COVID vaccine card in order to keep fighting 😳
He had FOUR fights during the COVID era. pic.twitter.com/uo1c96Anve
— clip 🛸 (@clippedszn) June 27, 2026
Η δήλωσή του αυτή έρχεται να «ταρακουνήσει» τη διοίκηση του UFC, η οποία καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας είχε θεσπίσει αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα για τους αθλητές της.
Ο Dvalishvili, γνωστός για το αντισυμβατικό του στυλ, φαίνεται να μην μετανιώνει για την πράξη του, θεωρώντας την –προφανώς– ως το «αναγκαίο κακό» για να μην μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης. Ωστόσο, η δημόσια παραδοχή μιας παράνομης πράξης ενδέχεται να έχει επιπτώσεις, τόσο σε πειθαρχικό επίπεδο μέσα στο UFC, όσο και από τις ρυθμιστικές αρχές των αθλητικών επιτροπών στις ΗΠΑ.