Το μότο «Mes que un club» (κάτι παραπάνω από ένας σύλλογος) έχει πάει περίπατο προ πολλού.

Από τότε που αποφάσισε να βγάλει την Unicef από το μπροστινό μέρος της φανέλας και να την βάλει στο πίσω μέρος, κοντά στον πισινό.

Από τότε που, εξαιτίας των απαιτήσεων των καιρών, αποφάσισε να βάλει διαφήμιση στη φανέλα. Και, σαν να μην έφτανε αυτό, επέλεξε να διαφημίσει αρχικά ένα κράτος όπου τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν θεωρούνται δεδομένα και δεν αποτελούν, σε καμία περίπτωση, προτεραιότητα (Κατάρ).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε τη συνέχεια στο sdna.gr