Εν μέσω οικονομικής κρίσης διαπιστώνουμε ότι οι μεγάλες αθλητικές εταιρίες αυξάνουν τον κύκλο εργασιών αλλά και τα κέρδη τους. Γράψαμε για τη NIKE και την ADIDAS και σήμερα ήρθε η σειρά της Puma SE. 

Οι πωλήσεις το τέταρτο τρίμηνο (Οκτώβριος – Δεκέμβριος) της περασμένης χρονιάς ήταν αυξημένες κατά 11,5%, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα τοτ 2014. Τα έσοδα άγγιξαν τα 878,9εκ. ευρώ και τα κέρδη προ τόκων και φόρων έφτασαν τα 10,9εκ. ευρώ, αν και οι εκτιμήσεις ανέφεραν ότι θα ήταν μόλις 5,6!

Οι ετήσιες πωλήσεις αυξήθηκαν από τα 2,9 δις το 2014, στα 3,4 δισ. την περσινή χρονιά, όμως, τα καθαρά ετήσια κέρδη μειώθηκαν κατά 42% (37εκ. ευρώ), κάτι που οφείλεται κυρίως στην αύξηση των διαφημιστικές επενδύσεων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η τραγουδίστρια Ριάνα είναι αυτή που αύξησε την παρουσία των γυναικείων προϊόντων στην αγορά.