Η υβριδική Lotus Eletre σηματοδοτεί μια αλλαγή πλεύσης για την ιστορική φίρμα. Όχι πολύ καιρό πριν, η Lotus είχε δεσμευτεί για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον. Το σχέδιο ήταν φιλόδοξο, αλλά εκ των υστέρων ίσως λίγο πρόωρο. 

Όπως αρκετές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, τώρα επανεκτιμά αυτό το χρονοδιάγραμμα και, χωρίς να παύει τις BEV εκδόσεις, εμπλουτίζει την γκάμα της με επαναφορτιζόμενα υβριδικά.

Η Lotus Eletre αποτελεί το πρώτο μοντέλο αυτού του μεταβατικού ρόλου, ανταλλάσσοντας την μπαταρία των 108 kWh με μια μικρότερη μονάδα 70 kWh από το 9X της αδελφής μάρκας Zeekr. Θυμίζουμε ότι αμφότερες ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο της Geely.