Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές είχαν προβεί σε βαρυσήμαντες δηλώσεις σχετικά με την ηλεκτροκίνηση και οι περισσότεροι πλέον τις ανασκευάζουν. Δηλώνοντας ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν και θερμικές επιλογές. Θα περίμενες λοιπόν ότι το Audi TT θα υιοθετούσε κάποια αντίστοιχη προσέγγιση.

Παρουσιάστηκε το πρωτότυπο Concept C και αναμένουμε την έκδοση παραγωγής μέσα στο 2027. Θα χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη των ηλεκτρικών Porsche 718 Boxster και Cayman. Ενώ όμως η Porsche έχει βάλει «νερό στο κρασί» της και ανακοίνωσε ότι BEV μοντέλα της θα προσφέρονται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Audi παραμένει ανένδοτη: Όχι, το νέο ΤΤ θα είναι μόνο μπαταριοκίνητο. Και υπάρχει λόγος για αυτή την επιλογή.

To Ingolstadt υποστηρίζει ότι το νέο ΤΤ δεν θα έχει καμία σχέση με τα ηλεκτρικά που γνωρίζουμε. Όπως κι οι επερχόμενες -πλήρως ηλεκτρικές- 718 Boxster και Cayman, θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας PPE που εξελίχθηκε από κοινού από την Audi και την Porsche.

Αντί η μπαταρία να βρίσκεται στο πάτωμα, όπως είναι συνήθης πρακτική στα περισσότερα BEV, θα βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα. Εξασφαλίζοντας παρόμοια κατανομή βάρους και χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς με ένα κεντρομήχανο σπορ μοντέλο.

Ωστόσο, ο επικεφαλής του ομίλου Volkswagen, Oliver Blume, έχει καταστήσει σαφές ότι παρά την τεχνική επικάλυψη, κάθε μοντέλο θα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά. «Κάθε μάρκα έχει τη δική της ταυτότητα, η οποία είναι πολύ διαφορετική μεταξύ της Porsche και της Audi», εξήγησε. «Αυτό κάνουμε χρόνια τώρα στον Όμιλο Volkswagen».

Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Audi, Geoffrey Bouqout, προσπαθούν με κάθε τρόπο να διασφαλίσουν ότι το ηλεκτρικό TT θα είναι όσο το δυνατόν πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Ξεκαθάρισε όμως ότι δεν προσπαθούν απαραίτητα να μιμηθούν τα χαρακτηριστικά χειρισμού των παλαιότερων γενεών TT. Ή ενός σύγχρονου κεντρομήχανου θερμικού, όσο το να εμπνευστούν από αυτά «και να το μετουσιώσουμε σε ένα BEV μοντέλο».

Πώς μεταφράζεται όλο αυτό στην πράξη; Υπομονή δύο χρόνια.