Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Αυτός είναι ο λόγος που το νέο Audi TT θα είναι μόνο ηλεκτρικό

Θα προσφέρεται αποκλειστικά ως 100% ηλεκτρικό. Ο λόγος; Αν το οδηγήσεις, δεν θα θες τίποτα άλλο, λένε οι ιθύνοντες

Αυτός είναι ο λόγος που το νέο Audi TT θα είναι μόνο ηλεκτρικό

Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές είχαν προβεί σε βαρυσήμαντες δηλώσεις σχετικά με την ηλεκτροκίνηση και οι περισσότεροι πλέον τις ανασκευάζουν. Δηλώνοντας ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν και θερμικές επιλογές. Θα περίμενες λοιπόν ότι το Audi TT θα υιοθετούσε κάποια αντίστοιχη προσέγγιση.

Παρουσιάστηκε το πρωτότυπο Concept C και αναμένουμε την έκδοση παραγωγής μέσα στο 2027. Θα χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη των ηλεκτρικών Porsche 718 Boxster και Cayman. Ενώ όμως η Porsche έχει βάλει «νερό στο κρασί» της και ανακοίνωσε ότι BEV μοντέλα της θα προσφέρονται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Audi παραμένει ανένδοτη: Όχι, το νέο ΤΤ θα είναι μόνο μπαταριοκίνητο. Και υπάρχει λόγος για αυτή την επιλογή.

To Ingolstadt υποστηρίζει ότι το νέο ΤΤ δεν θα έχει καμία σχέση με τα ηλεκτρικά που γνωρίζουμε. Όπως κι οι επερχόμενες -πλήρως ηλεκτρικές- 718 Boxster και Cayman, θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας PPE που εξελίχθηκε από κοινού από την Audi και την Porsche.

Αντί η μπαταρία να βρίσκεται στο πάτωμα, όπως είναι συνήθης πρακτική στα περισσότερα BEV, θα βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα. Εξασφαλίζοντας παρόμοια κατανομή βάρους και χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς με ένα κεντρομήχανο σπορ μοντέλο.

Ωστόσο, ο επικεφαλής του ομίλου Volkswagen, Oliver Blume, έχει καταστήσει σαφές ότι παρά την τεχνική επικάλυψη, κάθε μοντέλο θα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά. «Κάθε μάρκα έχει τη δική της ταυτότητα, η οποία είναι πολύ διαφορετική μεταξύ της Porsche και της Audi», εξήγησε. «Αυτό κάνουμε χρόνια τώρα στον Όμιλο Volkswagen».

Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Audi, Geoffrey Bouqout, προσπαθούν με κάθε τρόπο να διασφαλίσουν ότι το ηλεκτρικό TT θα είναι όσο το δυνατόν πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Ξεκαθάρισε όμως ότι δεν προσπαθούν απαραίτητα να μιμηθούν τα χαρακτηριστικά χειρισμού των παλαιότερων γενεών TT. Ή ενός σύγχρονου κεντρομήχανου θερμικού, όσο το να εμπνευστούν από αυτά «και να το μετουσιώσουμε σε ένα BEV μοντέλο».

Πώς μεταφράζεται όλο αυτό στην πράξη; Υπομονή δύο χρόνια.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.