
Ο κινεζικός κολοσσός συνεχίζει την προϊοντική του επέκταση στην Ευρώπη, φέρνοντας το BYD Seal 6 DM-i. Ένα μοντέλο που μοιάζει σχεδιασμένο για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών.
Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο τόσο ως μπερλίνα όσο και ως στέισον, ξεχωρίζοντας εξαρχής για τον καθαρό και χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές σχεδιασμό, που ακολουθεί τους πρόσφατους σχεδιαστικούς κώδικες της BYD. Με κομψές, ρέουσες γραμμές και σπορτίφ στοιχεία, όπως η μεγάλη εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα και τα ενεργά πτερύγια. Στα αξιοσημείωτα της σχεδίασης και το γεγονός ότι η στέισον έκδοση επιτυγχάνει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,28.
Με μήκος 4,83 μέτρα, πλάτος 1,88 μέτρα, ύψος 1,50 μέτρα (1,51 μέτρα το στέσιον) και μεταξόνιο στα 2,79 m το BYD Seal 6 DM-i υπόσχεται σύμφωνα με την BYD άνετους χώρους ακόμα και για πέντε ενήλικους. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 491 έως 1.370 λίτρα για την μπερλίνα και από 500 έως 1.535 λίτρα για το στέισον, ανταγωνιζόμενος επάξια τα ευρωπαϊκά μοντέλα της κατηγορίας.
Και παρότι έχει μήκος 4,83 μέτρα, δεν στοχεύει στην κατηγορία των VW Passat ή Škoda Superb, αλλά πιο κοντά σε ανταγωνιστές όπως Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 SW και Škoda Octavia Sports Wagon.
Το εσωτερικό του BYD Seal 6 είναι λιτό, μοντέρνο και πλήρως ψηφιακό. Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8”, ενώ στο κέντρο βλέπουμε την χαρακτηριστική οθόνη της φίρμας που ξεκινά από τις 12,8 και μπορεί να φτάσει έως και τις 15,6 ίντσες στις πλουσιότερες εκδόσεις.
Το Seal 6 DM-i Touring βασίζεται στη πέμπτη γενιά του συστήματος DM-i (Dual Mode Intelligent) της BYD. Πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα εν σειρά, στο οποίο ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί κυρίως ως γεννήτρια, και η κίνηση μεταδίδεται από τον ηλεκτροκινητήρα.
Μιλώντας με αριθμούς, ο 1.500άρης θερμικός κινητήρας αποδίδει 101 PS και ο ηλεκτροκινητήρας 197 ίππους. Ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού, το κινεζικό μοντέλο εξοπλίζεται με συσσωρευτές διαφορετικής χωρητικότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr