Το Dacia Spring μάς συστήθηκε ως ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ισχνές επιδόσεις. Αλλά καθώς ο ανταγωνισμός εξ Ανατολών εντείνεται, ο καταναλωτής βγαίνει κερδισμένος.
Έτσι, αρχικά παρουσιάστηκε η ισχυρότερη έκδοση Extreme, που με 65 ίππους ήταν σημαντικά ταχύτερη από την αρχική των 45 ίππων. Τώρα, το Dacia Spring θα προσφέρεται με 70 και 100 ίππους αντίστοιχα, με τις ρεπρίζ του να είναι αισθητά βελτιωμένες.
Η μέτρηση 80-120 km/h είναι η πιο ενδεικτική. Από 26,2” για το 45άρι, η επίδοση κατέβηκε στα 14” στο Extreme.
Σημαντική αναβάθμιση αποτελεί κι η LFP χημεία της μπαταρίας των 24,3 kWh. Υπενθυμίζουμε ότι σε σχέση με τις NMC μπαταρίες, οι LFP βγάζουν υπέρ-τριπλάσιους κύκλους φόρτισης κι είναι ακόμα πιο ασφαλείς στην ανάφλεξη.
Η ηλεκτρική αυτονομία παραμένει αμετάβλητη στα 225 km, ενώ πλέον μπορεί να ταχυφορτιστεί στα 40 kW αντί για 30 kW μέχρι πρότινος.
Εντάξει, τα νούμερα φαίνονται πολύ μικρά σε σχέση με τα θηρία των 300+ kW, αλλά να μην ξεχνάμε ότι το Spring δεν προορίζεται για ταξίδια.
Και με τόσο μικρή μπαταρία, η φόρτιση από το 20% στο 80% διαρκεί 29 λεπτά. Αποδεκτός χρόνος.
Οι βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης κίνησης συνοδεύονται από μια σειρά αλλαγών που στοχεύουν στο να κάνουν το Spring πιο αποδοτικό και καλύτερο στην οδήγηση. Και βέβαια, ομορφότερο στο μάτι και σε πλήρη αρμονία με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας.
Με τη Dacia να ανακοινώνει ότι οι αλλαγές στην εμφάνιση δεν καθιστούν το ανανεωμένο Spring μόνο ομορφότερο, αλλά και πιο αεροδυναμικό.
Βελτιωμένο είναι και το σύστημα πέδησης με πιο ισχυρή υποβοήθηση, ενώ η αντιστρεπτική ράβδος ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό. Αλλαγές στην ανάρτηση αποσκοπούν σε βελτιωμένη σταθερότητα.
Με αυτές τις βελτιώσεις, το Dacia Spring αποδεικνύει ότι η προσιτή ηλεκτροκίνηση δεν σημαίνει πια συμβιβασμούς στην απόδοση ή στο στιλ.