Dacia Spring: Γίνεται ομορφότερο και με 100 ίππους
Το Dacia Spring φρεσκάρεται με βελτιώσεις ουσίας και σημαντικά καλύτερες επιδόσεις
Newsroom | email: info@pronews.gr
Το Dacia Spring μάς συστήθηκε ως ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ισχνές επιδόσεις. Αλλά καθώς ο ανταγωνισμός εξ Ανατολών εντείνεται, ο καταναλωτής βγαίνει κερδισμένος.
Η μέτρηση 80-120 km/h είναι η πιο ενδεικτική. Από 26,2” για το 45άρι, η επίδοση κατέβηκε στα 14” στο Extreme.
Σημαντική αναβάθμιση αποτελεί κι η LFP χημεία της μπαταρίας των 24,3 kWh. Υπενθυμίζουμε ότι σε σχέση με τις NMC μπαταρίες, οι LFP βγάζουν υπέρ-τριπλάσιους κύκλους φόρτισης κι είναι ακόμα πιο ασφαλείς στην ανάφλεξη.
Η ηλεκτρική αυτονομία παραμένει αμετάβλητη στα 225 km, ενώ πλέον μπορεί να ταχυφορτιστεί στα 40 kW αντί για 30 kW μέχρι πρότινος.
Εντάξει, τα νούμερα φαίνονται πολύ μικρά σε σχέση με τα θηρία των 300+ kW, αλλά να μην ξεχνάμε ότι το Spring δεν προορίζεται για ταξίδια.
Και με τόσο μικρή μπαταρία, η φόρτιση από το 20% στο 80% διαρκεί 29 λεπτά. Αποδεκτός χρόνος.
Οι βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης κίνησης συνοδεύονται από μια σειρά αλλαγών που στοχεύουν στο να κάνουν το Spring πιο αποδοτικό και καλύτερο στην οδήγηση. Και βέβαια, ομορφότερο στο μάτι και σε πλήρη αρμονία με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας.
Με τη Dacia να ανακοινώνει ότι οι αλλαγές στην εμφάνιση δεν καθιστούν το ανανεωμένο Spring μόνο ομορφότερο, αλλά και πιο αεροδυναμικό.
Βελτιωμένο είναι και το σύστημα πέδησης με πιο ισχυρή υποβοήθηση, ενώ η αντιστρεπτική ράβδος ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό. Αλλαγές στην ανάρτηση αποσκοπούν σε βελτιωμένη σταθερότητα.
Με αυτές τις βελτιώσεις, το Dacia Spring αποδεικνύει ότι η προσιτή ηλεκτροκίνηση δεν σημαίνει πια συμβιβασμούς στην απόδοση ή στο στιλ.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.