Το KGM Torres Hybrid, το πρώτο υβριδικό μοντέλο της φίρμας είναι ένα D-SUV που μοιάζει να έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες του Ευρωπαίου καταναλωτή.
Πριν περάσουμε στις εντυπώσεις μας από το αυτοκίνητο, είναι χρήσιμο να τονίσουμε το εξής. Η KGM δεν είναι μία από τις πολλές κινεζικές μάρκες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Αποτελεί τη φυσική συνέχεια της κορεατικής SsangYong, μιας εταιρείας γνωστής για τα προσιτά και πολύ ικανά εκτός ασφάλτου μοντέλα.
Την αντιπροσώπευση της KGM έχει αναλάβει η Νικ. Ι. Θεοχαράκης, ένας από τους πιο αξιόπιστους και έμπειρους ομίλους. Με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται στον τομέα της τεχνογνωσίας, της εγγύησης και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες.
Το άρτι αφιχθέν Torres Hybrid είναι το πρώτο από μια σειρά μοντέλων –πέντε τον αριθμό μέχρι το 2030- που θα εισάγει την κορεατική φίρμα σε μια νέα εποχή. Μια γκάμα από υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα που θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Με μήκος 4,70 μέτρα, πλάτος 1,89, ύψος 1,72 και μεταξόνιο 2,68 μέτρα, το Torres τοποθετείται στην κατηγορία των D-SUV και ξεχωρίζει αμέσως χάρη στη μοναδική του σχεδίαση. Πράγματι, είναι αδύνατο να μπερδέψεις το Torres με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο. Ή για να ακριβολογούμε μπορείς να το μπερδέψεις μόνο με το Torres EVX, το ηλεκτρικό alter ego του. Αυτό από μόνο του δείχνει πως το αυτοκίνητο έχει χαρακτήρα και ισχυρή προσωπικότητα. Και μάλιστα «περιπετειώδη».
Παρατηρώντας το λοιπόν, βλέπεις μια στιβαρή κατασκευή που χαρακτηρίζεται από τετραγωνισμένες επιφάνειες και έντονες γραμμές, όπως επιτάσσει η φιλοσοφία «Powered by Toughness» που ακολουθεί η KGM. Η γεμάτη αυτοπεποίθηση μάσκα αποτελείται από έξι κάθετες σατινέ νικελένιες γρίλιες, τοποθετημένες σε ματ μαύρο πλαίσιο.
Τα λεπτά φώτα ημέρας προσδίδουν μια σύγχρονη εσάνς στη μουσούδα, με την επιβλητική εικόνα του εμπρός μέρους να επισφραγίζουν τα δύο δυναμικά «νεύρα» του καπό που φτάνουν μέχρι τη βάση του παρμπρίζ και φιλοξενούν δύο διακοσμητικές χειρολαβές.
Στο προφίλ, οι μπάρες οροφής, τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αυτοκινήτου, οι μεγάλοι θόλοι που φιλοξενούν τους σχετικά μικρούς τροχούς (18”) στην έκδοση που δοκιμάζουμε και τα φουσκωμένα φτερά αναδεικνύουν την περιπετειώδη φύση του χωρίς ακρότητες και υπερβολές. Το μάτι θα πέσει επίσης και στις μεγάλες πίσω κολόνες. Σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, η ισορροπία ανάμεσα σε καθαρές γραμμές και γεωμετρικό όγκο δείχνει ότι η σχεδίαση είναι ώριμη και καλά μελετημένη.
Αν το εμπρός μέρος του Torres σε προϊδεάζει για τη σκληροτράχηλη φύση του αυτοκινήτου, το πίσω μέρος είναι εκείνο που υπογράφει τον χαρακτήρα του. Η σχεδίαση ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία καθαρού όγκου με το προφίλ, αλλά προσθέτει δύο ρετρό νότες.
Η πρώτη αφορά το διακοσμητικό κάλυμμα στο κέντρο της πίσω πόρτας που θαρρείς πως κρύβει μέσα του τη ρεζέρβα όπως στα καθαρόαιμα off-road. Η δεύτερη έχει να κάνει με το πορτμπαγκάζ. Η λαβή ανοίγματος έχει κι αυτή μια διακριτική αύρα off-road, καθώς είναι ενσωματωμένη στο πλάι, σε σημείο όπου θα την περίμενες αν το πορτμπαγκάζ άνοιγε προς το πλάι.
Και παρότι εδώ ανοίγει προς τα πάνω, ο σχεδιασμός συνειδητά παραπέμπει στα παραδοσιακά off-roader, χαρίζοντας στο KGM Torres αισθητική που διατηρούν ελάχιστα σύγχρονα SUV. Τα πίσω φώτα, τεχνολογίας LED είναι κάθετα τοποθετημένα και δένουν αρμονικά με το υπόλοιπο σύνολο.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr