
Ο Όμιλος Stellantis δεν είναι ο μόνος που αισθάνεται την κάμψη της ζήτησης. Η Volkswagen επέβαλε διακοπή μιας εβδομάδας στο εργοστάσιο του Zwickau και εξετάζει το ενδεχόμενο να παύσει την παραγωγή και στο Emden. Στο στόχαστρο βρίσκονται κυρίως τα ηλεκτρικά μοντέλα.
Το κλίμα βαραίνει ολοένα και περισσότερο στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου και η Volkswagen είναι η επόμενη που καλείται να επιβραδύνει. Η ζήτηση για ηλεκτρικά παραμένει χαμηλότερη των προσδοκιών, παρά την πρόσφατη ανάκαμψη πωλήσεων στη Γερμανία. Έτσι, αρκετά εργοστάσια θα σταματήσουν προσωρινά την παραγωγή, με το Zwickau να πλήττεται περισσότερο.
Εκεί κατασκευάζονται τα Volkswagen ID.3, ID.4, ID.5, Cupra Born και Audi Q4 και Q4 Sportback, με την παραγωγή να διακόπτεται για μία εβδομάδα στις αρχές Οκτωβρίου. Το μέτρο έρχεται ύστερα από τη διακοπή κατασκευής των ID.Buzz και Multivan στο Ανόβερο πριν από λίγες ημέρες και πιθανότατα πριν από μια ανάλογη παύση στο Emden, όπου συναρμολογούνται κυρίως τα ID.7 και μέρος των ID.4.
Το μέλλον του Zwickau δείχνει αβέβαιο: Το 2027 η παραγωγή των ID.3, Born και ID.4 θα μεταφερθεί στο Wolfsburg, αφήνοντας πίσω μόνο το Audi Q4, καθώς το ID.5 θα τερματιστεί. Το εργοστάσιο, του οποίου η πλήρης παύση είχε συζητηθεί για το 2024, θα έχει ως μοναδική μελλοντική προοπτική τη δεύτερη γενιά του Q4, το νωρίτερο το 2030.