Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα παρουσιαστεί το νέο Audi A4, το μοντέλο Β9 όπως το αποκαλεί η εταιρία. Βασικά του στοιχεία:

• Δεν θα είναι αναβάθμιση, αλλά εντελώς νέα μοντέλα, τόσο στην sedan όσο και στην avant έκδοση.

• Θα διατίθενται με μία μεγάλη γκάμα 4κύλινδρων και 6κύλινδρων κινητήρων με ισχύ από 150 μέχρι και 272 ίππους, τρεις βενζίνης (TFSi) και τέσσερεις πετρελαίου (TDi). Οι εκπομπές CO2  πέσει μέχρι και κάτω από τα 100gr (2.0 TDi Ultra sedan).  Νέα τεχνολογία εμπεριέχει και ο 2.0 TFSi των 190 ίππων, με μία νέα μέθοδο συμπίεσης που τον κάνει ιδιαίτερα αποδοτικό. Αργότερα θα παρουσιαστεί και ένα κινητήρας για φυσικό αέριο.

• Θα έχουν συντελεστή οπισθέλκουσας μόνο 0,23 (sedan).

• Ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει 17άρες ζάντες, φώτα Xenon με LED περιγράμματα, συνδεσιμότητα με smartphones, φορτιστή τηλεφώνου χωρίς καλώδιο, Audi Drive Select, 3 διαστάσεων ηχοσύστημα της Bang & Olufsen, 3ζωνικό κλιματιστικό σύστημα και οθόνη ελέγχου 7 ιντσών στην κονσόλα, με φωνητικό έλεγχο και λογισμικό τύπου κινητού τηλεφώνου. Το σύστημα ΜΜΙ Navigation Plus συνδέει το αυτοκίνητο αυτόματα με το internet μέσω ενός συστήματος LTE, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να σερφάρουν στο διαδίκτυο μέσω Wi-Fi.

• Θα φορούν είτε 6άρια χειροκίνητα κιβώτια, είτε 7άρια S tronic, είτε 8άρια Tiptronic. Το S tronic θα είναι πλέον διαθέσιμο και στα προσθιοκίνητα μοντέλα, ενώ σε όλα τα αυτόματα κιβώτια θα υπάρχει σύστημα ελέυθερου τροχασμού για μείωση της κατανάλωσης. Για το πιο δυνατό μοντέλο της σειράς, το TDi των 272 ίππων, θα υπάρχει σαν έξτρα ελεγχόμενο πίσω διαφορικό.

• Τα νέα μοντέλα θα είναι μέχρι και 120 κιλά πιο ελαφριά από τα σημερινά, με περίπου 20% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Και όλα αυτά παρόλο που οι διαστάσεις του αυτοκινήτου έχουν μεγαλώσει. Μειωμένο θα είναι και το επίπεδο θορύβου, χάρη στα νέα υλικά πoυ θα χρησιμοποιηθούν.

• Στα ηλεκτρονικά ο χρήστης θα συναντά το Head Up Display, τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών (!) που παρουσιάζει τις πληροφορίες με γραφικά υψηλής ανάλυσης, το σύστημα αύξησης της απόδοσης, το σύστημα βοήθειας στην κυκλοφορία, το σύστημα ελέγχου για έξοδο από παρκάρισμα, το σύστημα αποφυγής της σύγκρουσης κα. Το δυναμικά ελεγχόμενο, σε 5 άξονες (!) τιμόνι, θα ελέγχει τις πληροφορίες από το δρόμο και θα τις φιλτράρει με σκοπό να δίνει στον οδηγό μόνο όσες είναι σημαντικές για το κράτημα και την ευστάθεια του αυτοκινήτου. Ηλεκτρονικά θα ελέγχονται και τα αμορτισέρ σε δύο θέσεις, για σπορ οδήγηση και άνεση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα Ειδήσεων defencenet.gr