Μία σειρά κινητήρων diesel υψηλής ροπής και χαμηλής κατανάλωσης πρόκειται να λανσάρει σύντομα η Toyota. Πρόκειται για τον κινητήρα 1GD-FTV 2,8 λίτρων και τον κινητήρα 2GD-FTV 2,4 λίτρων άμεσου ψεκασμού.
Και οι δύο κινητήρες εκμεταλλεύονται την τεχνολογία θερμικής μόνωσης της συμπίεσης του diesel (thermal insulation diesel combustion). Ο δε 2,8 D-4D παρουσιάζει σε παγκόσμια πρώτη την τεχνολογία Thermo Swing Wall Insulation Technology, που μειώνει τις θερμικές απώλειες κατά την καύση έως και 30%. Αυτές οι σχεδιαστικές καινοτομίες φτάνουν τη θερμική απόδοση του κινητήρα στο κορυφαίο 44%, κάτι που σε απλά λόγια μας δίνει 15% μικρότερη κατανάλωση και 25% μεγαλύτερη ροπή, σε σχέση με τον 3λιτρο που αντικαθιστά!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Οι κινητήρες κατάφεραν να λειτουργούν σωστά ακόμη και κάτω από οριακές συνθήκες, όπως θερμοκρασίες κάτω από το – 40 °C και υψόμετρο πάνω από τα 4.500 μέτρα! Οι αυλοί εισαγωγής έχουν σχεδιαστεί με τρόπο να αυξάνουν τη ροή αέρα. Ο χώρος καύσης, που βρίσκεται στα πιστόνια, έχει αλλάξει σχήμα. Το σύστημα ψεκασμού common rail επιτρέπει καλύτερο έλεγχο της πίεσης και βελτιστοποίηση της απόδοσης. Ένα σύστημα προ-ψεκασμού προηγείται του ψεκασμού, για να μειώνει την καθυστέρηση της έκρηξης. Έτσι επιτυγχάνεται σταθερή έκρηξη ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες περιβάλλοντος.
Οι κινητήρες χρησιμοποιούν μία τουρμπίνα που είναι 30% μικρότερη από αυτή του 3λιτρου κινητήρα, βελτιώνοντας την απόδοση, μειώνοντας το turbo-lag και αυξάνοντας το εύρος στροφών που αποδίδεται η μέγιστη ροπή.
Τους κινητήρες θα φορέσουν αρχικά τα Land Cruiser και τα Hilux, ανάλογα με την αγορά.
Τμήμα Ειδήσεων defencenet.gr