Οι χρυσές εποχές της Porsche φαίνεται πως ανήκουν στο παρελθόν. Η άλλοτε αψεγάδιαστη εμπορική πορεία της γερμανικής φίρμας αρχίζει να παρουσιάζει ρωγμές, σύμφωνα και με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Oliver Blume. 

Όπως παραδέχτηκε σε εσωτερικό σημείωμα προς τους εργαζόμενους: «Το επιχειρηματικό μας μοντέλο, που μας υπηρέτησε καλά για δεκαετίες, πλέον δεν λειτουργεί με την τωρινή του μορφή».

Το πρώτο βήμα για την αναχαίτιση της κατάστασης είναι η έναρξη διαπραγματεύσεων για τη μείωση του κόστους ήδη από το δεύτερο 6μηνο του έτους. Παρά το γεγονός ότι η Porsche εξακολουθεί να διατηρεί κορυφαία κερδοφορία (με πάνω από 22.000 ευρώ καθαρού κέρδους ανά αυτοκίνητο), ο όγκος πωλήσεων είναι κρίσιμος για τη βιωσιμότητα του μοντέλου.