Η Mercedes-Benz φαίνεται πως θα βαδίσει σε ιδιαίτερα παραγωγικά μονοπάτια, πραγματοποιώντας 18 λανσαρίσματα στις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες της αγοράς. Με θερμικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

O CEO της γερμανικής φίρμας, Ola Källenius σε επίσημο έγγραφο που ετοίμασε για τους επενδυτές κάνει λόγο για «το μεγαλύτερο πρόγραμμα λανσαρίσματος προϊόντων στην ιστορία της Mercedes-Benz».

Για το 2026, η φίρμα ετοιμάζει 18 νέα λανσαρίσματα, εννέα με κινητήρες εσωτερικής καύσης κι εννέα ηλεκτρικά. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως η Στουτγάρδη μετρά ξεχωριστά τις θερμικές και ηλεκτρικές εκδόσεις ενός μοντέλου καθώς πολλές φορές η παρουσίασή τους πραγματοποιείται σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα.