Ο εξηλεκτρισμός είναι απαραίτητος, ακόμη και για τη Lamborghini. Η Sant’Agata Bolognese πρέπει να συμμορφώνεται με τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων, γι’ αυτό και όλα τα μοντέλα δρόμου της είναι πλέον υβριδικά. Ακόμη και η Lamborghini Temerario.

Ωστόσο, δεν συνδυάζει κάθε μοντέλο που φέρει το έμβλημα του μαινόμενου ταύρου με έναν ή παραπάνω ηλεκτροκινητήρες. Τα αγωνιστικά της μάρκας συνεχίζουν να ακολουθούν την παραδοσιακή φόρμουλα, παραλείποντας εντελώς τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενα συστήματα μετάδοσης.

Μετά την Temerario GT3, η νέα Super Trofeo είναι επίσης αμιγώς θερμική. Εγκαταλείποντας τον υβριδισμό, η Lamborghini Temerario γίνεται πισωκίνητη αντί για τετρακίνητη, όπως είναι στην έκδοση δρόμου.